Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
30.10.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5009, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3226939Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 25.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Saksbehandler
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Forvaltningsenhet Psykisk helse er et byomfattende forvaltningsorgan tilhørende etat for psykisk helse- og rustjenester. Vi behandler søknader om kommunale helse- og omsorgstjenester for voksne med psykiske helseutfordringer.
Forvaltningsenheten tildeler og koordinerer støttekontakttjenesten for brukergruppen, og har tildelingsmyndighet på om lag 300 tilrettelagt boliger i kommunen.
Vi ønsker oss en ny kollega, og håper det blir deg.
Arbeidsoppgaver
- Variert arbeid med blant annet saksbehandling av søknader om kommunale helse og omsorgstjenester, fordeling og behandling av elektronisk kommunikasjon fra helseforetak og fastleger.
- Direkte kontakt med pasienter, spesialisthelsetjeneste og andre kommunale samarbeidsparter er en del av hverdagen.
- Forvaltningsenheten har som målsetting at eksisterende og fremtidige tjenestebehov hos innbyggerne imøtekommes i størst mulig grad og innenfor de lovmessig rammer for helsetjenester.
- Forvaltningsenheten jobber med kontinuerlig forbedring.
- Du må være forberedt på endringer i arbeidsoppgaver, arbeidssted og arbeidstid.
Kvalifikasjoner
- Krav om 3-årig helsefaglig utdanning med autorisasjon, på minimum bachelornivå.
- Krav om bred og relevant erfaring fra psykisk helsearbeid i kommune og/eller spesialisthelsetjeneste
- Videreutdanning innenfor psykisk helse og/eller rus vektlegges.
- Ønskelig med kjennskap til offentlig forvaltningsarbeid innenfor helsefag
- Krav om førerkort kl. B.
- Dokumenterbar gode kunnskaper om bruk av digitale verktøy, og ønske om å jobbe med dette.
- Krav om politiattest.
Personlige egenskaper
- Du har høy grad av selvstendighet og fleksibilitet.
- Du har samarbeidsegenskaper og humør.
- Du er løsningsorientert og strukturert.
- Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
- Du har endringsvilje.
- Du ønsker å jobbe med kvalitetsarbeid
Vi tilbyr
- Fast 100% stilling.
- Fleksibel arbeidstidsordning innenfor avdelingens kjernetid.
- Lønn etter gjeldende tariffavtale.
- Arbeidsplass med IA-avtale.
- Pensjonsavtale.
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
30.10.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5009, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3226939Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 25.10.2020