• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3226939
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Forvaltningsenhet Psykisk helse er et byomfattende forvaltningsorgan tilhørende etat for psykisk helse- og rustjenester. Vi behandler søknader om kommunale helse- og omsorgstjenester for voksne med psykiske helseutfordringer.

Forvaltningsenheten tildeler og koordinerer støttekontakttjenesten for brukergruppen, og har tildelingsmyndighet på om lag 300 tilrettelagt boliger i kommunen.  
Vi ønsker oss en ny kollega, og håper det blir deg.  

Arbeidsoppgaver
  • Variert arbeid med blant annet saksbehandling av søknader om kommunale helse og omsorgstjenester, fordeling og behandling av elektronisk kommunikasjon fra helseforetak og fastleger.
  • Direkte kontakt med pasienter, spesialisthelsetjeneste og andre kommunale samarbeidsparter er en del av hverdagen.
  • Forvaltningsenheten har som målsetting at eksisterende og fremtidige tjenestebehov hos innbyggerne imøtekommes i størst mulig grad og innenfor de lovmessig rammer for helsetjenester.
  • Forvaltningsenheten jobber med kontinuerlig forbedring.
  • Du må være forberedt på endringer i arbeidsoppgaver, arbeidssted og arbeidstid.      

Kvalifikasjoner
  • Krav om 3-årig helsefaglig utdanning med autorisasjon, på minimum bachelornivå. 
  • Krav om bred og relevant erfaring fra psykisk helsearbeid i kommune og/eller spesialisthelsetjeneste
  • Videreutdanning innenfor psykisk helse og/eller rus vektlegges.
  • Ønskelig med kjennskap til offentlig forvaltningsarbeid innenfor helsefag
  • Krav om førerkort kl. B. 
  • Dokumenterbar gode kunnskaper om bruk av digitale verktøy, og ønske om å jobbe med dette. 
  •  Krav om politiattest. 


Personlige egenskaper
  • Du har høy grad av selvstendighet og fleksibilitet.
  • Du har samarbeidsegenskaper og humør.
  • Du er løsningsorientert og strukturert.
  • Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Du har endringsvilje. 
  • Du ønsker å jobbe med kvalitetsarbeid   
Vi tilbyr
  • Fast 100% stilling.
  • Fleksibel arbeidstidsordning innenfor avdelingens kjernetid.
  • Lønn etter gjeldende tariffavtale.
  • Arbeidsplass med IA-avtale.
  • Pensjonsavtale.  
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3226939
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020