• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3226937
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Saksbehandling

Arbeidsoppgaver
  • Varierte arbeidsoppgaver med blant annet saksbehandling av søknader om kommunale helse og omsorgstjenester, fordeling og behandling av elektronisk kommunikasjon fra helseforetak og fastleger.
  • Direkte kontakt med pasienter, spesialisthelsetjeneste og andre kommunale samarbeidsparter.
  • Forvaltningsenheten har som målsetting at eksisterende og fremtidige tjenestebehov hos
    innbyggerne imøtekommes i størst mulig grad og innenfor de lovmessig rammer for helsetjenester.
  •  Forvaltningsenheten jobber med kontinuerlig forbedring. Du må derfor være forberedt på endringer i
    arbeidsoppgaver, arbeidssted og arbeidstid.
Kvalifikasjoner
  • Krav om 3-årig helsefaglig utdanning med autorisasjon, på minimum bachelornivå.
  • Krav om bred og relevant erfaring fra psykisk helsearbeid i kommune og/eller spesialisthelsetjeneste. 
  • Videreutdanning innenfor psykisk helse og/eller rus vektlegges.
  • Ønskelig med kjennskap til offentlig forvaltningsarbeid innenfor helsefag.
  • Krav om førerkort kl. B.
  • Dokumenterbar gode kunnskaper om bruk av digitale verktøy, og ønske om å jobbe med dette. 
  • Krav om politiattest. 
Personlige egenskaper
  • Du har høy grad av selvstendighet og fleksibilitet.
  • Du har samarbeidsegenskaper og humør.
  • Du er løsningsorientert og strukturert.
  • Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Du har endringsvilje. 
  • Du ønsker å jobbe med kvalitetsarbeid  
Vi tilbyr
  • 6 måneders vikariat, 100% stilling.
  • Fleksibel arbeidstidsordning innenfor avdelingens kjernetid. 
  • Lønn etter gjeldende tariffavtale.
  • Arbeidsplass med IA-avtale.
  • Pensjonsavtale.  
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3226937
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020