• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.06.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5017, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2943364
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.05.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Boligetaten er en bydekkende tjeneste som omfatter tildeling av kommunale utleieboliger, boligfinansiering, kommunal bostøtte og statlig bostøtte. Tjenesten retter seg mot husstander som er vanskeligstilte på boligmarkedet, og som vil kunne motta varierende tjenester mht. grad av offentlig innsats. Boligetaten har 32 dyktige medarbeidere i et trivelig arbeidsmiljø. Vi er opptatt av å holde en høy faglig standard, og yte god service til våre brukere. Vi ønsker medarbeidere som vil være med å utvikle tjenesten både faglig og sosialt.

Stillingen er lagt til avdeling Bolig og Bostøtte. Denne avdelingen har 13,5 medarbeidere og ledes av en avdelingsleder. Vi har ledig fast stilling i 100 % stilling som saksbehandler for vanskeligstilte på boligmarkedet som søker om kommunal utleiebolig. 

Arbeidsoppgaver
  • Saksbehandling etter Forvaltningsloven og
    retningslinjer for tildeling av kommunal bolig for vanskeligstilte.
  • Kontaktetablering, kartlegge søker
  • Utstrakt samarbeid med offentlig
    hjelpeapparat
Kvalifikasjoner
  • Relevant universitets- eller
    høyskoleutdanning innen sosiale fag
  • God kjennskap til målgruppen,
    hjelpeapparatet og offentlig forvaltning
Personlige egenskaper
  • Det er en forutsetning
    at en har et oppriktig ønske og et reflektert syn på å arbeide med brukere som er i målgruppen for stilingen.
  • Evne til å skape god
    kontakt og godt samarbeid
  • Være utadrettet,
    initiativrik og selvstendig
Vi tilbyr
  • Spennende og meningsfylte oppgaver.
  • Et trivelig og travelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse.
  • Lønn etter kvalifikasjoner, for 3-årig relevant høgskoleutdanning.
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • En arbeidsplass som er inkluderende (IA)-bedrift.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Lønn fra Kr. 476.600,- til Kr. 506.900,-
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.06.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5017, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2943364
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.05.2020