• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0668, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5074042
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Ruteplanlegger i Innsamlingsavdelingen

Offentlig forvaltning

Har du lyst til å bidra til å levere samfunnskritiske tjenester til 700 000 fornøyde innbyggere?

Oslo kommune samler avfall i egen regi, og har organisert dette i Innsamlingsavdelingen. Innsamlingen utføres av ca. 180 renovatører og 100 renovasjonsbiler. Vi har dekket byen med ca. 720 forskjellige ruter. Seksjon Logistikk, lager og vedlikehold har ledig en stilling som ruteplanlegger.

Det er for tiden to ruteplanleggere, og vi søker nå ytterligere en kollega. Å sikre at rutene er lagt opp slik at innsamlingsavdelingene arbeider på en effektiv måte er en viktig oppgave som bidrar til å sikre avfallshåndteringen i Oslo.

Ruteplanlegger skal være innsamlingsavdelingens ressurs og spisskompetanse på operasjonell og strategisk ruteplanlegging og bidra til kontinuerlig forbedring av alle ruter i hele nettverket. 

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse på Bachelornivå innenfor Data, Logistikk eller Supply Chain
  • Relevant erfaring fra tilsvarende stilling kan kompensere for manglende utdanning

    Krav til erfaring:
  • Minimum 3 års relevant arbeidserfaring
  • Erfaring med prosjektarbeid
  • Erfaring med å jobbe i team
  • Du er vant til å arbeide med digitale verktøy, og har meget høy kompetanse på excel 

Personlige egenskaper:

  • Du har erfaring med å bygge relasjoner internt og eksternt
  • Du er faglig dyktig og har kunnskap om ruteplanlegging
  • Viser initiativ og er pådriver i å gjøre forbedringer
  • Analytisk, nøyaktig og etterrettelig
  • Du trives med å jobbe i team og har gode samarbeidsevner
  • Du er en utpreget "utfører" og trives best når du får ting gjort
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • IA-bedrift
  • Sponset treningsavtale, trimrom, kantine m.m.
  • Lønnstrinn 45 - 49 (646.800 – 698.100) avhengig av kvalifikasjoner og erfaring
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0668, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5074042
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 27.03.2023