• Company
    Bardu kommune
  • Application deadline
    06.10.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    9360, BARDU
    BARDU
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5243912
  • Look here for other jobs from Bardu kommune
  • Updated 21.09.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bardu kommune

Renholdsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

 

Om stillingen:

Enhet for samfunn og utvikling, avdeling bygg og eiendom har ledig vikariat i 100% stilling som renholdsleder med tiltredelse snarest, og med varighet frem til medio april 2024. I stillingen inngår, i tillegg til lederfunksjonen også driftsoppgaver.

Vi søker deg som:

-          Liker å legge planer og har god faglig kunnskap om renhold

-          Evner å lede og motivere medarbeidere

-          Er serviceinnstilt, fleksibel og positiv til utfordringer

-          Kan jobbe selvstendig og i samarbeid med andre.

 

Arbeidsoppgaver:

Avdeling bygg og eiendom har ansvaret for renholdstjenesten i alle kommunale formålsbygg, og vi utfører denne tjenesten med vår renholdsleder, og våre renholdere.

Stillingens oppgaver vil være:

-          Lede daglig renhold ihht. enhetens renholdsplaner

-          Lede og koordinere faglig utvikling og team utvikling innenfor fagområdet renhold

-          Utarbeide renholdsplaner

-          Innkjøp av renholds artikler

-          Utføre renhold ved behov

-          Innleie av korttidsvikarer

-          Delta i driftsmøter

-          Delta i prosjektarbeid og anbudsarbeid


Kvalifikasjoner:

-          Minimum fagbrev som renholdsoperatør

-          God kunnskap om NS Insta 800, lover og avtaleverk

-          Ledererfaring, erfaring som renholdsleder

-          Gode datakunnskaper

-          Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

-          Gode kunnskaper om smittevern

- Førerkort for personbil 


Egenskaper:

-          Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse

-          Tilsetting skjer i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler 

-          Vanlige lønns- og tilsettingsvilkår 

-          Godt arbeidsmiljø 

-          Gode pensjons og forsikringsordninger 

-          For stillingen er det dagarbeid med arbeidstid fra 0800-1545 (1500) 

-          Egen fleksitidsordning 

-          Det skal oppgis minst 2 referanser, hvor en av dem skal være fra siste arbeidsgiver 

-          Det kreves politiattest- ikke eldre enn tre måneder

-          Det vil bli gjennomført intervju fortløpende, og rett kopi av attester og vitnemål bringes med til intervju 


Vi tilbyr:

-          tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
-          gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
-          mulighet for trening i arbeidstiden


Generelt

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no). 
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

  • Company
    Bardu kommune
  • Application deadline
    06.10.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    9360, BARDU
    BARDU
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5243912
  • Look here for other jobs from Bardu kommune
  • Updated 21.09.2023