• Företag
    Gjerdrum kommune
  • Ansökningstiden
    27.10.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4152814
  • Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
  • Uppdaterad 18.10.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Gjerdrum kommune

Regnskapskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Økonomikontoret er en stab/støtte - enhet i Gjerdrum kommune, som har hovedansvar for regnskap, skatt, budsjett, økonomistyring og lønn i kommunen. Vi er i dag 6,5 årsverk fordelt på ulike ansvarsområder og som yter service til alle virksomhetene i kommunen. Stillingen som regnskapskonsulent er underlagt økonomisjef og regnskapssjef. Vi har nå ledig et engasjementet med en varighet på to år.

Arbeidsoppgaver:

  • Bokføring av ulike regnskapsbilag
  • Utfakturering
  • Behandling av EHF - fakturaer/skanning av inngående fakturaer
  • MVA oppgjør
  • Oppfølging av bank
  • Avstemming av diverse regnskapskontoer, månedlig og årlig
  • Innberetning til Skattedirektoratet for barnehage, skolefritidsordning og startlån
  • E - handel
  • Videreutvikling av arbeidsprosesser tilknyttet regnskap og internkontroll

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på universitets -/høyskole nivå
  • Høy kompetanse som bruker av IKT-systemer, gjerne med kjennskap til UBW
  • Erfaring fra liknende arbeid vil være en fordel
  • Erfaring med utbyggingsavtaler vil være en fordel
  • Evne til å se helhet, og gjøre gode vurderinger
  • Evne til å takle tidsfrister
  • Evne til å ta initiativ, arbeide selvstendig og ta selvstendige vurderinger
  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper:

  • Vi ser etter en person med godt humør, stor arbeidskapasitet og gode samarbeidsevner
  • Vi er få medarbeidere innenfor fagfeltene og den personen vi søker må kunne jobbe på tvers av de ulike fagfeltene i perioder, og bistå ved behov

Vi tilbyr:

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Godt arbeidsmiljø
  • Arbeidsvilkår i henhold til avtaler, lover og reglementer
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger

 

Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer
meroffentlighet ved tilsettinger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for
bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir informert og får mulighet til eventuelt å
trekke sin søknad før offentliggjøring, jf. offentleglova § 25.

 

  • Företag
    Gjerdrum kommune
  • Ansökningstiden
    27.10.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4152814
  • Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
  • Uppdaterad 18.10.2021