Ledig stilling

Øygarden kommune

Rådgjevar/Jurist byggesak 100% fast

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om avdelinga:

Eining for arealforvaltning består av avdelingane:

  • byggesak og landbruk
  • klage og tilsyn
  • oppmåling

Avdeling for byggesak og landbruk består av 18 årsverk og har ansvar for byggesak, deling, seksjonering, matrikkelføring, landbruk og forureining.

Vi har nå ein ledig stilling som jurist/rådgjevar på byggesak. Byggesaksavdelinga handsamar om lag 1000 vedtak i året. Vi har saker som strekk seg frå det minste naust og heilt opp til  Sotrasambandet.

Arbeidsoppgåver:
  • Byggesakshandsaming
  • Eventuelt deling og seksjonering
  • Rettleiing etter plan- og bygningslova og andre relevante regelverk
  • Kan verte aktuelt med andre oppgåver som td. innsyn og matrikkelføring
Kvalifikasjonar:  Må ha:
  • Relevant høgare utdanning, fortrinnsvis master i rettsvitskap. Andre aktuelle utdanningar kan td. vere ingeniørgradar og arkitektur på høgskule-/universitetsnivå.
Ønskjeleg med:
  • Relevant arbeidserfaring frå byggebransjen eller offentleg verksemd
  • Kompetanse innan fagområdet og aktuelle lovverk som plan- og bygningslova og forvaltningslova
  • Førarkort klasse B
Personlege eigenskapar:
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God skriftleg og munnleg norskkunnskap
  • Gode datakunnskapar
  • Evne til å arbeide nøyaktig, sjølvstendig og effektivt
  • Må meistre å arbeide under høgt tempo med mange oppgåver
  • Serviceinnstilt
Vi tilbyr:
  • Gode moglegheiter for heimekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • IA-bedrift
  • Motiverte og kunnskapsrike kollegaer
  • Interessante utfordringar
  • Høve til fagleg og personleg utvikling
Kontakt:

Avdelingsleiar Kari Lie Sollien, kari.lie1@oygarden.kommune.no

Øygarden kommune ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre medarbeidarar i størst mogleg grad skal spegla mangfaldet i befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søkja jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Som IA-verksemd ønskjer kommunen å leggja til rette for arbeidsforholda dersom du har behov for det.

Etter utløpet til søknadsfristen, vert det sett opp ei offentleg søkjarliste med namn, alder, stilling eller yrkestittel og bustads- eller arbeidskommune for kvar søkjar. Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkomande sjølv ber om det. Opplysningar om ein søkjar, kan verta offentlege sjølv om søkjaren har bede om ikkje å vert ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje vert teken til følgje, vert søkaren varsla om dette.

Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga.