Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Rådgiver - Administrasjon og Virksomhetsstyring

Offentlig forvaltning

 

Ønsker du å være en nøkkelperson i et foretak i en rivende utvikling? Da er det kanskje deg vi ser etter! 

Vi ser etter deg som liker administrative oppgaver. Du vil være helt sentral i divisjonens planlegging og daglige arbeid. Stillingen innebærer oppgaver som krever struktur, god service og ressursoptimalisering. Vi leter etter en person som er proaktiv, og trives med å utnytte digitale verktøy. Vi kan tilby gode arbeidsforhold og et foretak som er inne i en rivende modernisering.  

Om Ahus, DFM og Avdeling Utvikling og Stab
Hovedoppgavene til Ahus er pasientbehandling, forskning, undervisning og pasientopplæring. Vi har pasienttilbud innen somatikk, psykisk helsevern og rusbehandling.
Divisjon Facilities Management (DFM) understøtter en livsviktig virksomhet. Utviklingen innen medisinsk pasientbehandling krever at DFM utvikler fag og tjenester kontinuerlig.  Kompleksiteten i DFMs leveranser gir et brett sammensatt fagmiljø med mange interessante faglige utfordringer.

Avdeling Utvikling og Stab er en av åtte avdelinger i DFM. Avdelingen har i dag seks medarbeidere og innehar en sentral rolle i virksomhetsstyring og tjenesteutvikling i DFM. Arbeidsoppgavene oppleves som svært varierende. Avdelingsleder Utvikling og Stab inngår i divisjonens ledergruppe.

Den kommende befolkningsveksten, i tillegg til en rivende klinisk og teknologisk utvikling, gjør at Ahus står foran betydelige endringer de kommende årene. DFM jobber derfor målbevisst med utvikling og effektivisering av løpende stabs oppgaver, rapportering og virksomhetsstyring for å frigjøre midler til pasientbehandling.

Vi søker derfor en initiativrik rådgiver – administrasjon og virksomhetsstyring til avdeling Utvikling og Stab.
Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn

 

Arbeidsoppgaver:

  • Være limet i divisjonen
  • Rapportering og virksomhetsstyring
  • Administrative oppgaver for divisjonsdirektør, divisjonsledelsen og avdelingen
  • Bistå ved utarbeidelse av saksfremlegg og annen dokumentasjon
  • Bistå med forslag til hvordan oppgavene kan utføres på en effektiv måte 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning og relevant praktisk med gode resultater
  • Erfaring fra lignende oppgaver, gjerne privat virksomhet innen eiendom og facility management
  • Gode kvalifikasjoner på utarbeidelse av skriftlig dokumentasjon
  • Kvalifikasjoner på utarbeidelse av økonomiske vurderinger er et pluss
  • God digital kompetanse
  • Fordel med erfaring fra sak- og arkivsystemet, så som Public 360 eller tilsvarende
  • Fordel med erfaring fra kvalitets- og virksomhetsstyringsverktøyet, så som EQS eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • proaktiv, fleksibel og service orientert
  • Evne til å sette deg raskt inn i nye problemstillinger, forstå helheten og se muligheter
  • Jobber målbevisst og effektivt
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Trives med å jobbe i flerfaglige team og selvstendig
  • Robust og positiv
  • Liker høyt arbeidstempo og varierte utfordringer 

Vi tilbyr:

  • Varierende arbeidsoppgaver som er drevet av samfunnsnytten og et samfunn i endring
  • Et av Norges mest spennende eiendoms og FM-faglige miljøer, hvor arbeidsgiver både har eier, bruker og forvalterrolle og arbeidsoppgavene er å se de beste helhetlige løsningene
  • Et stort og kompetent fagmiljø innen eiendom og FM, med stolte medarbeidere
  • Mulighet å arbeide fra hjemmet 1-2 dager per uke etter avtale med leder
  • Lønn etter avtale
  • Mulighet til faglig og personlig utvikling
  • Gode forsikringsordninger og gode pensjonsordninger
  • Bedriftsidrettslag og andre velferdsordninger