Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
04.08.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2619, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antall stillinger
1karriere-kode
3031454Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 14.07.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillehammer kommune
Rådgiver velferdsteknologi og digitalisering
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lillehammer helsehus er et av Norges største helsehus og sykehjem med ca. 240 årsverk fordelt på 8 pleieavdelinger. Vi har egen legeavdeling, dagsenter med 26 plasser, storkjøkken, renhold og vaskeri. I tillegg til ordinære sykehjemsplasser har vi også korttidsplasser, avlastningsplasser og egne spesialavdelinger for psykogeriatri og demens. Lillehammer helsehus har ansvar for 12 intermediærplasser i et tverrkommunalt samarbeid i regionen. Faglig kvalitet, godt arbeidsmiljø og kompetanseutvikling er viktige satsningsområder for helsehuset.
Vi søker medarbeider i 100 % fast stilling som Rådgiver for velferdsteknologi og digitalisering.
Lillehammer helsehus er i sluttfasen på et større prosjekt med implementering av et digitalt pasientvarslingssystem med tilhørende sensorikker og støtteverktøy. Både pasientnært og på systemnivå jobbes det også med nye prosjekter knyttet til velferdsteknologi og digitalisering. Vi søker etter en medarbeider som vil være med å utvikle fremtidens helse- og omsorgstjenester. I Lillehammer kommune jobber alle ansatte i helse- og omsorgssektoren etter visjonen «Mestring hele livet». Dette skal være førende for både tjenestetilbud og tjenesteutførelse.
Velferdsteknologi er et satsningsområde for hele sektor helse og velferd. Det kan bli endringer i organisatorisk tilknytning for denne stillingen i fremtiden.
Stillingen har krav om godkjent politiattest jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
- Systemansvar for pasient- og kollegavarslingssystemet, med oppfølging av leverandører.
- Videreutvikling av rutiner, prosedyrer og kartleggingsverktøy.
- Opplæring og veiledning av ledere, ressurspersoner og ansatte i avdelingene.
- Kunne bistå ved kartlegging av pasienters behov for velferdsteknologiske hjelpemidler.
- Ha oversikt over lagerbeholdning, reklamasjoner.
- Lett vedlikehold av utstyret og system.
- Enkelt montering av utstyr.
- Tett samarbeid med fagutviklingssykepleier og andre relevante ressurspersoner
- Holde seg oppdatert på lovverk.
- Løpende vurdere ny teknologi og løsninger i markedet.
- Fungere som ressursperson mot kommunens andre brukere av NetNordic Omsorg sin løsning.
- Pådriver for øvrig velferdsteknologisk utvikling og endringsprosjekter innenfor digitaliseringsfeltet.
- Relevant høyskoleutdanning; velferdsteknologi, sykepleie, vernepleie, annen helsefaglig bakgrunn.
- Videreutdanning og/eller erfaring med velferdsteknologi og digitaliseringsprosesser innenfor helse.
- Utdanning og/eller erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig for å kunne:
• yte forsvarlig helsehjelp
• beherske medisinske termer
• dokumentere- og rapportere i de verktøy som Lillehammer kommune benytter.
Bestått norsk språkprøve B2-nivå.
Generelle dataferdigheter, minimum beherske nødvendige dataverktøy etter opplæring.
Være innovativ, utviklingsorientert og ha evne til omstilling
Kunne arbeide strukturert
Kunne arbeide både selvstendig og i team
Ha gode kommunikasjonsevner
Ha evne til å bygge samarbeid på tvers av fagområder
Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- God pensjonsavtale
- Utfordrende og tverrfaglig miljø
- Nyskapende arbeid og fagutvikling med spennende og varierte arbeidsoppgaver
Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
04.08.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2619, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antall stillinger
1karriere-kode
3031454Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 14.07.2020