Bedrift
Horten kommuneSøknadsfrist
07.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3187, HORTEN
HORTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6124650Se her for andre jobber fra Horten kommune
Horten kommune
Rådgiver med ansvar for seksjonering og eiendom
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du lyst til å bli kommunens saksbehandler for søknader om seksjonering, samtidig som du får muligheten til å utvikle kommunens eiendommer? Horten kommune er i utvikling med mange spennende prosjekter, og som følge av et høyt aktivitetsnivå trenger vi nå en dyktig medarbeider i delt stilling mellom to tjenesteområder. Vi søker deg som liker variasjon og helhetlig oppgaveløsning.
Stillingen ligger under Plan- og utbyggingstjenester og Eiendom. Tjenesteområdene er del av kommunalområdet Utbygging, miljø og teknikk, og har stor bredde i fagområder, kompetanse og oppgaver.
Dette er en spennende jobb med mulighet for å være tett på samfunnsutviklingen. Som ansatt hos oss vil du være del av et fagmiljø med engasjerte og høyt kvalifiserte medarbeidere med tverrfaglig bakgrunn. Vi er stolte av vår arbeidskultur som legger vekt på åpenhet, respekt og trivsel. Hos oss vil du oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag, med muligheter for faglig utvikling og karrierevekst.
Bli med på laget vårt og bidra til å forme fremtiden i Horten kommune. Vi ser frem til å motta din søknad!
Kvalifikasjoner:
Krav
- Du må ha utdannelse innenfor de fagområdene vi jobber med, på bachelor- eller masternivå. (Relevant utdannelse kan være jurist, eiendomsfag eller økonomi).
- Saksbehandlingen er skriftlig og vi jobber digitalt, så gode skriftlige norskkunnskaper og gode IT-kunnskaper er nødvendige kvalifikasjoner.
- Du må ha førerkort klasse B.
Ønskelig
- Vi ønsker at du har erfaring fra saksbehandling og gjerne saker om seksjonering.
- Er du godkjent matrikkelfører er dette en fordel. Dersom du ikke er matrikkelfører må kurs gjennomføres senere.
- Erfaring med websak og kartløsninger er en fordel.
- Kjennskap relevant regelverk er ønskelig.
- Noe erfaring med prosjektstyring (mindre prosjekter) og innkjøp i offentlig sektor er ønskelig
- Erfaring fra eiendomsbransjen og med kontraktsarbeid er ønskelig
Personlige egenskaper:
- For å kunne levere gode tjenester til våre innbyggere har vi behov for at du er flink til å samarbeide, og har gode kommunikasjonsferdigheter.
- På vår arbeidsplass er det mange ting som skjer samtidig og vi har tidsfrister å forholde oss til. Det er derfor viktig at du er flink til å lage gode systemer for å holde oversikt og ha kontroll over sakene du jobber med.
- Høy grad av faglig integritet og etisk bevissthet.
- Vi er opptatt av å finne riktig person til denne stillingen, så dine personlige egenskaper vil i tillegg til dine kvalifikasjoner, være viktige for oss.
Vi tilbyr:
- En spennende stilling i en enhet med viktige og meningsfylte oppgaver.
- Bedriftshelsetjeneste.
- Rabatt på treningssenter.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
- Lønn etter avtale.
Bedrift
Horten kommuneSøknadsfrist
07.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3187, HORTEN
HORTEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6124650Se her for andre jobber fra Horten kommune