• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5194002
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 16.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Rådgiver - kontraktsforvaltning

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du bli vår nye kontraktsforvalter?

Innkjøp konsern er kommunens fagseksjon for offentlige anskaffelser, med et variert og spennende spekter av oppgaver. Vi bidrar til at regelverk, økonomi og samfunnshensyn blir ivaretatt i kommunens anskaffelser ved å inngå og forvalte felles rammeavtaler, gi råd og bistand til kommunens enheter, tilby kurs og kompetansetiltak, utvikle maler og veiledningsmateriell og sikre effektivitet gjennom aktiv bruk av elektroniske verktøy. Innkjøp konsern forvalter videre det største offentlige innkjøpssamarbeidet i regionen.

Vi søker etter en ny rådgiver til avdeling for kontraktsforvaltning.  Som ansatt hos oss vil du ha ansvar for å følge opp en fastsatt kontraktsportefølje . I arbeidet med  kontraktsoppfølging benytter avdelingen elektroniske verktøy, med særlig vekt på system for kontraktsadministrasjon, bestillingssystem og innkjøpsanalyse.

Som rådgiver i vårt fagmiljø vil du også delta i arbeidet med å videreutvikle rutiner, maler og elektroniske verktøy for kontraktsoppfølging i kommunen. 

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole/Universitet, Hovedfag/mastergrad innenfor f.eks. økonomi, jus eller samfunnsvitenskap.
  • Særlig relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet.
  • Erfaring fra systematisk arbeid med oppfølging av kontrakter/leverandører.
  • Kunnskap om regelverk og/eller erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser, eller lignende relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet.
  • Erfaring fra bruk av elektroniske system for oppfølging av kontrakter, innkjøp og/eller økonomi.
  • Erfaring med dataanlyse i Excel eller tilsvarende.
  • Det er ønskelig med erfaring fra arbeid med samfunnsansvar (CSR), kvalitetsutvikling og kategoristyring.

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God skriftlig fremstillingsevne
  • Analytisk og strukturert
  • Selvstendig, fleksibel og glad i et høyt arbeidstempo

Vi tilbyr:

  • Et spennende og engasjert arbeidsmiljø med et høyt faglig nivå
  • Et fagfelt i rask utvikling
  • Attraktive, nyoppussede kontorlokaler i Bergen rådhus med utsikt over byen
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • IA- bedrift (Inkluderende arbeidsliv)
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • For særlig godt kvalifiserte søkere kan stillingstittel «seniorrådgiver» vurderes.
   

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5194002
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 16.05.2023