Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
04.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5194002Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 16.05.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Rådgiver - kontraktsforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du bli vår nye kontraktsforvalter?
Innkjøp konsern er kommunens fagseksjon for offentlige anskaffelser, med et variert og spennende spekter av oppgaver. Vi bidrar til at regelverk, økonomi og samfunnshensyn blir ivaretatt i kommunens anskaffelser ved å inngå og forvalte felles rammeavtaler, gi råd og bistand til kommunens enheter, tilby kurs og kompetansetiltak, utvikle maler og veiledningsmateriell og sikre effektivitet gjennom aktiv bruk av elektroniske verktøy. Innkjøp konsern forvalter videre det største offentlige innkjøpssamarbeidet i regionen.
Vi søker etter en ny rådgiver til avdeling for kontraktsforvaltning. Som ansatt hos oss vil du ha ansvar for å følge opp en fastsatt kontraktsportefølje . I arbeidet med kontraktsoppfølging benytter avdelingen elektroniske verktøy, med særlig vekt på system for kontraktsadministrasjon, bestillingssystem og innkjøpsanalyse.
Som rådgiver i vårt fagmiljø vil du også delta i arbeidet med å videreutvikle rutiner, maler og elektroniske verktøy for kontraktsoppfølging i kommunen.
Kvalifikasjoner:
- Høyskole/Universitet, Hovedfag/mastergrad innenfor f.eks. økonomi, jus eller samfunnsvitenskap.
- Særlig relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet.
- Erfaring fra systematisk arbeid med oppfølging av kontrakter/leverandører.
- Kunnskap om regelverk og/eller erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser, eller lignende relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet.
- Erfaring fra bruk av elektroniske system for oppfølging av kontrakter, innkjøp og/eller økonomi.
- Erfaring med dataanlyse i Excel eller tilsvarende.
- Det er ønskelig med erfaring fra arbeid med samfunnsansvar (CSR), kvalitetsutvikling og kategoristyring.
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- God skriftlig fremstillingsevne
- Analytisk og strukturert
- Selvstendig, fleksibel og glad i et høyt arbeidstempo
Vi tilbyr:
- Et spennende og engasjert arbeidsmiljø med et høyt faglig nivå
- Et fagfelt i rask utvikling
- Attraktive, nyoppussede kontorlokaler i Bergen rådhus med utsikt over byen
- Gode forsikringer og pensjonsordninger
- IA- bedrift (Inkluderende arbeidsliv)
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale
- For særlig godt kvalifiserte søkere kan stillingstittel «seniorrådgiver» vurderes.
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
04.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5194002Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 16.05.2023