• Company
    Lillestrøm Kommune
  • Application deadline
    02.10.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2000, LILLESTRØM
    LILLESTRØM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5359607
  • Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
  • Updated 16.09.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Lillestrøm Kommune

Rådgiver - Innkjøp

Offentlig forvaltning

Lillestrøm kommune har ledig en stilling som innkjøpsrådgiver.

Innkjøpsseksjonen i Lillestrøm består av 15 ansatte og er delt i tre ansvarsområder, «Konkurranse og avtale», «Oppfølging og analyse» og «eHandel». Stillingen tilhører ansvarsområdet for «Konkurranse og avtale». Dette ansvarsområdet gjennomfører eller bistår kommunens enheter i alle anskaffelser med verdi over kr 100 000, herunder rammeavtaler og enkeltkjøp etter forskriftens del I - IV, helse- og sosial, samt bygg- og anleggsanskaffelser. Seksjonen har stort fokus på samfunnsansvar i våre anskaffelser.

Som ansatt vil du få en helt unik mulighet til å delta i videreutviklingen av innkjøpsseksjonen. Vi har kommet langt i å digitalisere hele anskaffelsesprosessen, og jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø, sentralt i Lillestrøm sentrum.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning fra masternivå, for eksempel innen økonomi, ingeniørfag, rettsvitenskap, eller mer anskaffelsesrettede utdannelser.
  • Ønskelig med erfaring med gjennomføring av anskaffelsesprosesser, fra behovskartlegging til kontraktsignering. Gjerne erfaring med anskaffelse av varer, tjenester og software.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • Erfaring med bruk av programmene i Microsoft Office, samt bruk av et eller flere konkurransegjennomføringsverktøy er ønskelig.
  • Kunnskap om bruk av miljø/klima i grønne anskaffelser er ønskelig.

    Vi ber alle søkere om å legge ved vitnemål og attester.

Personlige egenskaper:

  • Positiv og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø.
  • God på samhandling og kommunikasjon på tvers av fagområder.
  • Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig.
  • God gjennomføringsevne.
  • Høy arbeidskapasitet.
  • Løsningsorientert.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer 
  • Fleksibel arbeidstid 
  • Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
  • Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen, stillingstittel rådgiver. 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.  

Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge. 

 

  • Company
    Lillestrøm Kommune
  • Application deadline
    02.10.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2000, LILLESTRØM
    LILLESTRØM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5359607
  • Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
  • Updated 16.09.2023