Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
02.10.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5359607Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 16.09.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillestrøm Kommune
Rådgiver - Innkjøp
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune har ledig en stilling som innkjøpsrådgiver.
Innkjøpsseksjonen i Lillestrøm består av 15 ansatte og er delt i tre ansvarsområder, «Konkurranse og avtale», «Oppfølging og analyse» og «eHandel». Stillingen tilhører ansvarsområdet for «Konkurranse og avtale». Dette ansvarsområdet gjennomfører eller bistår kommunens enheter i alle anskaffelser med verdi over kr 100 000, herunder rammeavtaler og enkeltkjøp etter forskriftens del I - IV, helse- og sosial, samt bygg- og anleggsanskaffelser. Seksjonen har stort fokus på samfunnsansvar i våre anskaffelser.
Som ansatt vil du få en helt unik mulighet til å delta i videreutviklingen av innkjøpsseksjonen. Vi har kommet langt i å digitalisere hele anskaffelsesprosessen, og jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø, sentralt i Lillestrøm sentrum.
Kvalifikasjoner:
- Høyere relevant utdanning fra masternivå, for eksempel innen økonomi, ingeniørfag, rettsvitenskap, eller mer anskaffelsesrettede utdannelser.
- Ønskelig med erfaring med gjennomføring av anskaffelsesprosesser, fra behovskartlegging til kontraktsignering. Gjerne erfaring med anskaffelse av varer, tjenester og software.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
- Erfaring med bruk av programmene i Microsoft Office, samt bruk av et eller flere konkurransegjennomføringsverktøy er ønskelig.
- Kunnskap om bruk av miljø/klima i grønne anskaffelser er ønskelig.
Vi ber alle søkere om å legge ved vitnemål og attester.
Personlige egenskaper:
- Positiv og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø.
- God på samhandling og kommunikasjon på tvers av fagområder.
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig.
- God gjennomføringsevne.
- Høy arbeidskapasitet.
- Løsningsorientert.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen, stillingstittel rådgiver.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
02.10.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5359607Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 16.09.2023