Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Rådgiver - innholdsansvarlig digitale flater

Offentlig forvaltning

Servicestrategi -og utvikling er en avdeling i Virksomhetsområdet Kunde- og servicetjenester i Sykehuspartner HF. Våre oppgaver er å bidra til gode strategier for å nå viktige servicemål. Dette skal vi gjøre gjennom å etablere gode brukerreiser og derigjennom gode brukeropplevelser. Vi har ansvaret for å  forvalte og utvikle gode og effektive verktøy og kanaler som sikrer at helsepersonell får løst sine utfordringer raskt og effektiv. 

Vi ser etter deg som er faglig sterk på utforming av tekster for spesifikke målgrupper, med fokus på klarspråk. Du må også være i stand til å analysere datagrunnlag for å kunne identifisere forbedringer som dekker brukerbehov i våre kanaler. Vi søker deg som er genuint opptatt av å skape gode brukeropplevelser,  gjennom å jobbe med kontinuerlig forbedring. 

Stillingen kan tilsettes ved alle våre lokasjoner, oppgi i din søknad hvilket arbeidssted du foretrekker. Les mer om våre lokasjoner her

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig  forvaltning av de digitale kanalene
  • Påse at våre digitale kanaler er oppdatert i hht behov og kontaktmønster
  • Bidra til å utforme relevant innhold
  • Ansvar for publisering av innhold samt kvalitetssikre språk og utforming i hht målgruppe
  • Overvåke bruken av kanalene og kunne analysere og rapportere resultat
  • Bidra i testing av ny funksjonalitet 
  • Ansvarlig for å håndtere og behandle tilbakemeldinger som omhandler våre digitale kanaler
  • Bidra til å identifiserer kandidater til selvbetjening
  • Sørge for at kanalene følger vår kanalstrategi
  • Ved behov bidra i andre prosjekter og aktiviteter i avdelingen
  • Jobbe aktivt for å kontinuerlig forbedre prosesser, verktøy og derigjennom brukeropplevelse

Kvalifikasjoner:

  • Du har svært god skriftlig fremstillingsevne og språkforståelse
  • God erfaring med analyse av innhold, fremstilling og rapportering av nødvendige justeringer, samt iverksette tiltak
  • Erfaring fra innholdsarbeid og digitale medier
  • Erfaring og innsikt fra IKT brukerstøtte/kundeservice og kundebehandling er en fordel
  • Riktig erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse

Personlige egenskaper:

  • En proaktiv, selvstendig og fleksibel lagspiller som trives i et dynamisk miljø
  • God serviceinnstilling
  • Strukturert og selvstendig
  • Fleksibel og evne å få til samarbeid på tvers av fagområder
  • Kjenne seg igjen i våre verdier: fremoverlent, ansvarlig, medspiller
  • Du brenner for den gode brukeropplevelsen
  • Høyt fokus på kontinuerlig forbedring i ditt arbeid

Vi tilbyr:

  • Bredt faglig samarbeid på tvers i avdelingen
  • Kulturen preges av et høyt engasjement i et autonomt team
  • En spennende stilling i et hyggelig og godt kompetansemiljø
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Fleksible arbeidstidsordninger med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.