Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
11.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5954247Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 12.11.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Molde kommune
Rådgiver i eiendomsforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stilling
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver i eiendomsforvaltningsavdelingen i Molde eiendom KF.
Om Molde Eiendom KF
Molde Eiendom KF er Molde kommunes eiendomsforetak. Molde Eiendom KF forvalter en betydelig eiendomsmasse bestående av utleieboliger, sykehjem, skoler, barnehager, administrasjonsbygg, kultur- og idrettsbygg mm. Foretaket utfører ca. 100 årsverk i et bredt faglig miljø med ingeniører, økonomi og merkantile fag, samt renhold, drift, forvaltning og vedlikehold.
Avdeling for eiendomsforvaltning har 6,6 årsverk og har ansvar for forvalting av kommunens bygg, herunder forsikring, kontraktsforvaltning av kommunens eide og innleide bygg, kjøp og salg av eiendom.
Foretaket har et eget styre direkte underlagt kommunestyret. Rådgiver vil rapporterer til leder for eiendomsforvaltning.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for oppfølging av kommunale leietakere, herunder visninger, kontraktsmøter, befaringer og tilhørende oppgaver
- Utarbeidelse av nødvendige dokumenter og kontrakter i forbindelse med utleie, kjøp og salg og strategisk disponering av kommunalt eide eiendommer
- Generell saksbehandling og oppfølging av ulike saker knyttet til eiendommer
- Ansvar for forvaltning av kommunens boligportefølje
- Stillingen ligger under avdeling eiendomsforvaltning i Molde eiendom KF, og det må påregnes oppgaver som tangerer inn mot byggeprosjekter, forvaltning og drift
Krav og kvalifikasjoner
- Høyere relevant utdanning, høyskole/universitetsnivå, lang erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Eiendomsfaglig eller juridisk kompetanse
- Svært god skriftlig og muntlig formuleringsevne
- Gode it-kunnskaper
- Kunnskap og erfaring innen offentlig regelverk og beslutningsprosesser
- Løsningsorientert med stor gjennomføringsevne
- Respekt for tidsfrister og stor arbeidskapasitet, med fokus på leveranse
- Engasjert og motivert med gode samarbeidsevner
- Positiv og serviceinnstilt
- Førerkort klasse B
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
Et godt og dynamisk arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for faglige utfordringer.
Muligheten til å være med å utvikle og videreføre bygningsmassen til Molde kommune.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Lønn etter foretakes lønnsplan.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerlisten
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
11.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5954247Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 12.11.2024