• Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    29.08.2022
  • Stillingstype
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4688608
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 30.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trondheim Kommune

Rådgiver for for anskaffelser og kontrakter 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Innenfor byutviklingsområdet i Trondheim kommune er det ledig en fast 100 prosent stilling som rådgiver for anskaffelser og kontrakter.

Stillingen er organisatorisk plassert hos Kommunalteknikk, avdeling for produksjonsstøtte. Kommunalteknikk er en enhet innen byutviklingsområdet. Enheten har flere fagavdelinger og har ansvar for å forvalte og videreutvikle kommunale byrom, grønnstruktur, renovasjonsanlegg, veger, vann- og avløpsanlegg. I tillegg er Kommunalteknikk kommunens kompetansemiljø innenfor geoteknikk og byggeledelse. Kommunalteknikk har 90 ansatte, et stort og kompetent tverrfaglig miljø som hver dag jobber med å gjøre byen bedre.

Kommunalteknikk har ansvar for å gjennomføre store investeringsprosjekt, og vi trenger å styrke bemanningen innenfor anskaffelsesområdet. Rådgiveren skal gi prosjektledere støtte i gjennomføring av anskaffelser knyttet til prosjekteringstjenester og entrepriser innenfor anlegg. Rådgiveren kan ved behov bistå prosjektledere hos andre enheter innenfor byutviklingsområdet. 

Avdeling for produksjonsstøtte er en avdeling på Kommunalteknikk, som leverer tjenester på flere områder for enheten. Rådgiver vil inngå i dette teamet sammen med øvrige rådgivere i støttefunksjonen.

Arbeidsoppgaver:

Du vil bistå prosjektledere med

  • utarbeidelse av konkurransegrunnlag og gjennomføring av anbudskonkurranser.
  • avtaleinngåelse av entreprenør- og rådgiverkontrakter.
  • avtaleinngåelse av ulike rammeavtaler (tjenestekjøp).
  • avrop på ulike rammeavtaler.
  • kontraktsgjennomføring.

Kvalifikasjoner:

Utdanning 
Vi ønsker at du har bakgrunn fra juridisk, økonomisk/administrativ eller ingeniørutdanning (bygg og anlegg) på masternivå. Relevant erfaring fra fagområdet kan kompensere for kravet om masterutdanning.

Erfaring
Vi ønsker at du har:

  • erfaring fra gjennomføring av offentlige anskaffelser innenfor bygg og anlegg.
  • erfaring i bruk av anskaffelsesverktøyet Mercell.
  • erfaring i bruk av ulike kontraktsstandarder innen bygg og anlegg.
  • gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper:

  • Du må like å samarbeide med andre.
  • Du må kunne jobbe selvstendig.
  • Du må kunne arbeide strukturert med flere parallelle saker.

Vi tilbyr:

  • Kommunen byr på spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et uformelt, erfarent og tverrfaglig fagmiljø.
  • Vi er en arbeidsplass med høy medarbeidertilfredshet, der de ansatte har stor frihet til å påvirke sin egen arbeidsdag.
  • Du blir en del av et dyktig anskaffelsesteam på Kommunalteknikk. Vi har i dag tre ansatte som arbeider med anskaffelser.
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler.
 

  • Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    29.08.2022
  • Stillingstype
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4688608
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 30.06.2022