• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    04.07.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3811934
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Rådgiver deling (byggesak)

Senja kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen

 

Plan og utvikling har ledig fast heltidsstilling som rådgiver deling (byggesak), for snarlig tiltredelse. Plan og utvikling er en av kommunens virksomheter, og har aktiviteter i hele kommunen. Hovedkontoret er på Finnsnes rådhus. Virksomheten har 29 medarbeidere. Hovedarbeidsområdene er arealplanlegging, byggesak/deling, geodata og landbruks- og miljøforvaltning. Stillingen inngår i faggruppe Plan og byggesak.

 

Arbeidsoppgaver:

 

  • Behandling av delingssaker etter plan- og bygningsloven og jordloven
  • Søkerveiledning
  • Stillingen kan tillegges andre oppgaver innenfor virksomheten etter nærmere avtale med nærmeste leder

 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad - for ansettelse som ingeniør eller rådgiver.
  • Utdanningsretning: Landbruksfag, sivilingeniør, ingeniør eller agrotekniker.
  • God kjennskap til jordloven og plan- og bygningsloven med tilhørende forskrifter
  • Gode datakunnskaper
  • Kjennskap til digitale saksbehandlingsverktøy som E-byggesak, GISLINE eller andre system er en fordel
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne er en forutsetning
  • Kjennskap til offentlig forvaltning er en fordel
  • Førerkort klasse B

Annen utdanning og kompetansebakgrunn enn omsøkt, vil bli vurdert.

 

Egenskaper

 

  • Kundeorientert og omgjengelig
  • Målrettet, strukturert, effektiv og leveringsdyktig
  • Gode formidlingsevner
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team
  • Evne til å mestre høyt tempo i arbeidshverdagen
  • Positiv og tilpasningsdyktig

 

Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

For stillingen gjelder
Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet

 

 

 
  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    04.07.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3811934
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune