• Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    26.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7031, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5567162
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
Ledig stilling

Trondheim Kommune

Rådgiver anskaffelser

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Trondheim bydrift er det ledig en fast 100 prosent stilling som innkjøpsrådgiver innen området anskaffelser.

Vi er på jakt etter deg som ønsker en variert og innholdsrik hverdag i skjæringspunktet mellom jus, økonomi, teknologi, organisasjon og ledelse. Offentlige anskaffelser løftes frem som et strategisk viktig verktøy for å løse store sammfunnsutfordringer lokalt og nasjonalt. Vi har sterkt fokus på en fremtidsrettet utvikling gjennom innovative løsninger for å ivareta politiske krav og skape en by med godt klima og miljø. For å lykkes i stillingen må du ha pågangsmot til å utfordre eksisterende praksiser samt evne til å ta initiativ og skape entusiasme for nødvendige endringer slik at Trondheim kommune blir et foregangsmiljø på sitt felt.

Trondheim bydrift holder byen ren, sørger for rent drikkevann og daglig drift for byens over 200 000 innbyggere. Trondheim bydrift er en kommunal enhet med cirka 330 årsverk. Oppgaver som knytter seg til drift og vedlikehold av kommunaltekniske tjenester ivaretas av avdelingene Idrett, park og skog, Veg, samt Vann og avløp. I tillegg har vi SHA-avdeling samt avdelingene Administrativ og Teknisk støtte. 

Trondheim kommune jobber for å være en internasjonal foregangskommune for utvikling av gode klima- og miljøløsninger. Stillingen inngår i en stabsfunksjon i tett samarbeid med alle fagmiljø i Trondheim bydrift.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse på bachelor/masternivå. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav
  • Meget gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner i norsk

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser
  • Minst to års erfaring med gjennomføring av større anskaffelsesprosesser
  • Kjennskap til Innkjøpsanalyseverktøy
  • Sertifisering i offentlige anskaffelser
  • Kjennskap til Mercell sine elektronisk verktøy for konkurransegjennomføring og kontraktsadministrasjon (KGV og KAV)

Innplassering i stillingskode avhenger av formell kompetanse og erfaring.

Personlige egenskaper:

  • Du har god rolle- og forretningsforståelse og har fokus på prosess og resultater
  • Du er analytisk og strukturert og tar initiativ til forbedringer og utvikling
  • Du er faglig engasjert og deler kunnskap og erfaringer med kollegaer 
  • Du har stor arbeidskapasitet og evne til å håndtere mange varierte saker samtidig
  • Du har gode relasjonelle egenskaper og kan jobbe både selvstendig og i team
  • Du er åpen og inkluderende med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å bidra til å gjøre Trondheim til en bedre miljøby
  • Meningsfylte, utfordrende og varierte oppgaver
  • Tverrfaglig miljø med engasjerte og kompetente medarbeidere
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
  • Arbeidsplass i moderne kontorlokaler sentralt på Tempe, med tilrettelagte fasiliteter

Vi gjør oppmerksom på at søknaden kun blir vurdert ut fra informasjonen som foreligger ved søknadsfristens utløp. Sørg derfor for at søknaden din tydelig viser dine ferdigheter og erfaringer. Søknaden må inneholde CV, attester og vitnemål.

 

  • Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    26.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7031, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5567162
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune