• Företag
    Larvik kommune
  • Ansökningstiden
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5044413
  • Se här för andra jobb från Larvik kommune
  • Uppdaterad 27.03.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Larvik kommune

Rådgiver - anskaffelser

Offentlig forvaltning

Larvik kommune kjøper inn varer og tjenester for ca. 2,1 mrd hvert år. Av dette er ca. 713 mnok kjøp som er omfattet av lov om offentlige anskaffelser. I 2022 gjennomført kommune 172 anskaffelser med et budsjett på 597mnok.

Kommunen har en politisk vedtatt innkjøpsstrategi og prioriterer utvikling og kompetanse på dette området. Du vil jobbe sammen med innkjøpsleder, som har det daglige ansvaret for innkjøpsarbeidet. Innkjøpsfunksjonen er en sentral ressurs for hele organisasjonen og du får utstrakt kontakt med resten av kommunens avdelinger.

Virksomhet Anskaffelser består av 5 årsverk på anskaffelser, 1 årsverk på biladministrasjon og 0,5 årsverk på avtaleforvaltning. Vi jobber med kategoristyring samt har fordelt fagansvar.

Kvalifikasjoner:

  • Du har juridisk embetseksamen eller master i rettsvitenskap. 
  • Erfaring med offentlige anskaffelser helst fra offentlig virksomhet

Personlige egenskaper:

  • Du evner å sette deg raskt inn i ulike oppgaver
  • Du er fleksibel og løsningsorientert i forhold til oppgavene
  • Det er avgjørende at du samarbeider godt med mange ulike interne og eksterne aktører 
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Før du tiltrer må du fremvise politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

 

 

  • Företag
    Larvik kommune
  • Ansökningstiden
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5044413
  • Se här för andra jobb från Larvik kommune
  • Uppdaterad 27.03.2023