Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Rådgiver

Offentlig forvaltning

Er du på jakt etter nye utfordringer i en spennende rådgiverstilling med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.

Klinikk for somatikk Kristiansand har en omfattende virksomhet med 12 avdelinger. Avdeling for pasientadministrasjon er en nyopprettet avdeling i klinikk for somatikk Kristiansand som samler merkantile kontoransatte. Avdelingen har ansvar for all pasientadministrasjon, pasientflyt, dokumentflyt og kvalitet innenfor pasientadministrativt arbeid.

I tillegg etableres en stab for lederstøtte med rådgivere i avdelingen. Stab for lederstøtte består av 7 rådgivere som skal yte lederstøtte til den enkelte avdelingssjef innenfor ulike områder. Hver avdelingssjef får en kontaktperson for lederstøtte og rådgiver vil være tett tilknyttet en – to avdelinger og være fysisk plassert i avdelingene.

Rådgiverne må ha tett samarbeid med hverandre og kunne se muligheter for å koordinere oppgaver, og bistå hverandre ved behov. Det må påregnes at arbeidsoppgaver kan endres og utvikles over tid i samarbeid med avdelingssjef og etter klinikkens behov.

Det er ikke avklart hvilke avdelingen den enkelte rådgiver skal være tilknyttet, fordelingen er under arbeid og forventet avklart medio februar.

Avdelinger det skal ytes lederstøtte til avdelingssjefer er:

  • Medisinsk avdeling                           
  • Kirurgisk avdeling      
  • Ortopedisk avdeling              
  • Anestesi, intensiv og operasjon (AIO)                                             
  • Øre, nese, hals (ØNH)                                 
  • Kvinneklinikken                                            
  • Senter for kreftbehandling (SFK)                             
  • Nevrologisk avdeling             
  • Barne- og ungdoms avdelingen                                           
  • Avdeling for fysikalsk medisin og rehabilitering (AFR)                                           
  • Avdeling for kirurgiske senger          

Tiltredelse snarest eller etter avtale.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høgskoleutdanning innen administrasjon, økonomi eller tilsvarende
  • Generell IKT-kompetanse og digitale kunnskaper 
  • Ønskelig med erfaring fra arbeidstidsplanlegging
  • Erfaring med saksbehandling og arkiv og dokumentasjon
  • Kjennskap til SSHF sine administrative systemer er en fordel, men ikke et krav (Public 360, Gat, Teams, Sharepoint, Power BI, o.a)
  • Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Evne til å jobbe selvstendig og ta initiativ
  • Strukturert, systematisk og nøyaktig
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God evne til skriftlig og muntlig fremstilling
  • Fleksibel, løsnings- og resultatorientert
  • Være en pådriver i forhold til forbedrings- og utviklingsarbeid bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende jobb
  • Et aktivt og trivelig arbeidsmiljø
  • Medlemskap i pensjonsordning i KLP
  • Gruppelivsforsikring og ulykkesforsikring
  • Lønn etter avtale

Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning, attester på arbeidserfaring og eventuelle spesialistgodkjenninger. Dette for å dokumentere kvalifikasjoner som kommer frem i CV, og til lønnsfastsettelse.

Sørlandet sykehus ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett kjønn, alder, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Det samme gjelder dersom du har hatt opphold i arbeidslivet.