Ledig stilling

Sandnes kommune

Rådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Som rådgiver blir du en del av fagstab oppvekst som har ansvar for hele oppvekstområdet. Du vil få spennende mulighet til å ta del i utviklingen av oppvekstområdet. Denne stillingen vil jobbe inn mot barnehageområdet og bli en del av teamet til barnehagesjef.

Arbeidsoppgaver:

  • Oppfølgning av barnehagevirksomhetene
  • Gi støtte og veiledning
  • Saksbehandling knyttet til ulike forvaltningsoppgaver
  • Bidra til videreutvikling av oppvekstområdet

Kvalifikasjoner:

  • Relevant universitet/høyskoleutdanning, minimum bachelor nivå og fortrinnsvis barnehagelærer utdanning.
  • Ledererfaring fra barnehageområdet
  • Erfaring fra kommunal forvaltning
  • Gode digitale ferdigheter
  • Kompetanse på lov og avtaleverk innen fagområdet
  • God økonomiforståelse
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse 

Personlige egenskaper:

  • Du trives med varierte arbeidsoppgaver, jobber målrettet og selvstendig
  • Du er utviklingsorientert og har ambisjon om at vi skal levere tjenester av høy kvalitet
  • Du er omstillingsdyktig og takler høyt arbeidstempo
  • Du er har et faglige engasjement og gode samarbeidsevner
  • Du er modig og har en verdsettende tilnærming overfor interne og eksterne samarbeidspartner

Vi tilbyr:

  • Faglige utfordringer og spennende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer og samarbeidspartnere
  • Nye, flotte lokaler i nytt rådhus
  • Lønn etter avtale
  • Fleksitidordning
  • "Hjem-Jobb-Hjem"-ordning med rabatterte månedsbilletter på buss og tog