• Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3145392
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 14.09.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trondheim Kommune

Rådgiver 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med på å videreutvikle vårt serviceløfte "det gode vertskap?"

Ved Trondheim eiendom, avdeling for organisasjon og administrasjon, er det ledig en fast 100 prosent stilling som rådgiver. Stillingen skal primært jobbe med ekstern og intern service, kommunikasjon og administrative oppgaver.

Trondheim eiendom har ansvaret for bygging, forvaltning, drift, renhold og vedlikehold av kommunens bygninger. Vi eier et areal på 1 200 000 m² som består av skoler, barnehager, helsehus, kultur- og idrettsbygg, administrasjonsbygg og boliger. Trondheim eiendom har et brutto driftsbudsjett på en milliard kroner, og vi bygger for en milliard kroner i året. Vi er 620 ansatte, og utgjør en av kommunens største enheter.

Avdeling organisasjon og administrasjon har ansvaret for interne støttefunksjoner i Trondheim eiendom. Avdelingen bistår til at Trondheim eiendom leverer tjenester effektivt og av høy kvalitet. Avdelingen består av fagområdene HR, regnskap og kontorstøtte og har 14 medarbeidere.

Arbeidsoppgaver
  • Rådgivning innen utviklings - og strategiarbeid
  • Lede og bistå prosjektarbeid
  • Utvikle og yte intern og ekstern service 
  • Kommunikasjon og informasjon i forbindelse med implementering av rutiner og prosedyrer
  • Betjening av sentralbord, håndtering av ServiceNow og arkivsystemet ESA  
  • Ajourføring av interne oversikter og nettsider
  • Formidling av informasjon gjennom digitale kommunikasjonskanaler
  • Styrke partssamarbeidet gjennom administrasjon og kommunikasjon
Kvalifikasjoner
  • Aktuelle kandidater må ha relevant høyere utdanning minimum på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet 
  • Må kunne dokumentere relevant erfaring ift arbeidsoppgavene
  • Må ha gode digitale ferdigheter
  • Meget gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig er et krav
  • Erfaring fra prosjekt og eiendomsforvaltning er en fordel
  • Erfaring med sosiale medier og bruk av digitale kommunikasjonskanaler er en fordel

Kandidater med utdanning på bachelornivå kan bli innplassert som konsulent, kandidater med utdanning på masternivå vil bli innplassert som rådgiver

Personlige egenskaper
  • Må evne å søke og se gode helhetlige løsninger
  • Må inneha gode kommunikasjons- og formidlingsevner
  • Er strategisk, målbevisst og har god gjennomføringsevne
  • Er innovativ, kreativ, fleksibel og engasjert
  • Er selvstendig og strukturert
  • Har evnen til å skape gode relasjoner til andre

Personlig egnethet og motivasjon vil bli vektlagt

Vi tilbyr
  • Et fleksibelt, hyggelig og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Gode opplærings- og utviklingsmuligheter i et stort profesjonelt eiendomsfaglig miljø
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
 

  • Bedrift
    Trondheim Kommune
  • Søknadsfrist
    04.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3145392
  • Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
  • Oppdatert 14.09.2020