Company
Gjerdrum kommuneApplication deadline
10.01.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4929229Look here for other jobs from Gjerdrum kommune
- Updated 24.12.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Gjerdrum kommune
Prosjektleder velferdsteknologi
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
For å sikre at vi lykkes med nåværende og fremtidige løsninger innen velferdsteknologi har Gjerdrum kommune en nyopprettet 2-årig midlertidig stilling som prosjektleder for velferdsteknologi i helse, mestring og omsorg (HMO).
HMO er en virksomhet med 8 avdelinger og virksomhetsleder med stab. Avdelingene er MU (mottak og utredning/stab), ergo- og fysioterapi, Nystuen gruppebolig, Hungerholt gruppebolig, Syverenheten gruppebolig og dagsenter, sykehjem med kjøkken, vaskeri og dagsenter for eldre, hjemmetjenester og hjemmesykepleie. Stillingen ligger i virksomhetsleders stab sammen med blant annet systemansvarlig, aktivitetsleder, merkantil og seniorkonsulent.
Prosjektleder for velferdsteknologi skal ha det overordnede ansvaret for prosjekter knyttet til de løsningene som HMO har i dag og nye spennende løsninger fremover. Vi har blant annet blitt med i KS sitt prosjekt TØRN velferdsteknologi til hjemmeboende, hvor medisindispensere og mulighet for virtuell korttidsenhet er satsningsområder.
Videre har vi eget digitaliseringsforum hvor både ledere, systemansvarlig og digitaliseringsansvarlig deltar. HMO har også startet et opplæringsprogram for ansatte med midler fra Statsforvalter med Velferdsteknologiens ABC. Prosjektleder får ansvar for at det opprettes et nettverk samt leder dette nettverket for ansatte med dette kurset.
Arbeidsoppgaver:
- Utarbeide en overordnet plan for digitalisering og velferdsteknologi i HMO
- Kvalitetssikre, iverksette og evaluere eksisterende prosjektplaner
- Sørge for at prosjektene har fremdrift og forventet gevinstrealisering
- Være en støtte for prosjektledere i eksisterende prosjekt - blant annet TØRN velferdsteknologi i hjemmesykepleien
- Være HMO sitt bindeledd/kontaktperson opp mot andre virksomheter og eksterne samarbeidspartnere
- Opprette et nettverk for ansatte og utarbeide en plan for kontinuitet av disse
- Delta i virksomhetens fagledermøter og ledermøter
Kvalifikasjoner:
- 3-årig høyskoleutdanning med relevant videre/etterutdanning
- Kompetanse innenfor digital tjenesteutvikling
- Erfaring fra prosjektledelse med dokumenterbare resultat
- Erfaring fra kommunesektoren
- Beherske norsk muntlig og skriftlig meget godt
Ønskelig - Erfaring og/eller utdanning innen velferdsteknologi
Personlige egenskaper:
- Du må like å være leder, og ta ansvar for endringsprosesser der det er nødvendig
- Du må ha evne til å motivere og inspirere ansatte
- Du må ha solid forståelse for rammebetingelsene som en offentlig leder må forholde seg til
- Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter
- Du må være en god rollemodell og inneha riktige holdninger for samarbeid på tvers i virksomhetene
- Du må ha gode samarbeidsevner og relasjonelle ferdigheter
- Du må ha evne til fleksibilitet og omprioriteringer av egen arbeidsdag
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Mulighet til å påvirke hvordan benytte omsorgstrappen i et fremtidsperspektiv
- Mulighet for spennende prosjekt knyttet til at innbyggerne skal få bo hjemme lengst mulig
- Faglig og personlig utvikling
- Samarbeid med faglig dyktige kolleger
- Lønn etter avtale
- Gode pensjonsordninger
Company
Gjerdrum kommuneApplication deadline
10.01.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4929229Look here for other jobs from Gjerdrum kommune
- Updated 24.12.2022