Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
29.10.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
5379138Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 28.10.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Prosjektleder - vei, vann og avløp
Offentlig forvaltning
Ønsker du en jobb med et samfunnsansvar? Ønsker du å bli faglig utfordret ? Da hører vi gjerne fra deg!
Innovative og bærekraftige anleggsprosjekter
Kommunalområde miljøteknikk inkluderer avdelingene vann og vannmiljø, vei og miljø, utedrift og prosjekt miljøteknikk. Kommunalområdet betjener alle kommunale vann og avløpsledninger, tekniske installasjoner på ledningsnettet og kommunale veier.
Om Prosjekt miljøteknikk:
Lillestrøm kommune er i vekst og Prosjekt miljøteknikk har stor aktivitet. I dag er vi 12 fast ansatte som har ansvar for gjennomføring av vei, vann og avløpsprosjekter. Avdelingen er fordelt på to fagområder, prosjektering og gjennomføring. Det er stor aktivitet og trenger derfor en ny prosjektleder til å arbeide med gjennomføringsfasen. Som grunnlag for avdelingens arbeid ligger en positiv og utviklingsorientert holdning, både i anleggsprosjekter og i utviklingen av deg som en god kollega. Vi er et team som samarbeider godt og lærer av hverandre.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3 års utdanning fra universitet eller høgskole innenfor relevant fagområde. Spesielt relevant og lang erfaring fra prosjektledelse innenfor bygg og anlegg kan kompensere for manglende formell kompetanse
- Erfaring fra prosjektledelse innenfor bygg og anlegg
- God kjennskap til relevant lovverk innenfor byggebransjen, som f.eks. byggherreforskriften, lov om offentlige anskaffelser og ulike Norske standarder for entrepriser
- Erfaring med grøftefrie anlegg er en fordel
- Norsk er arbeidsspråk og må beherskes godt muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Sørge for at det bygges gode relasjoner mellom kommunen, innbyggere og kommunens samarbeidspartnere.
- Du evner å prioritere innsatsen mellom flere komplekse problemstillinger
- Du er engasjert innenfor fagområdet
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
- Trives i et hektisk og operativt miljø.
- Vi ønsker at du skal være strukturert, initiativrik, mål- og resultatorientert, ha god gjennomføringsevne og høy arbeidskapasitet.
Personlig egnethet vil vektlegges.
Vi tilbyr:
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon
- Trivelige arbeidskollegaer
- Mulighet for delvis hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Lønnsinnplassering etter hovedtariffavtale
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
29.10.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
5379138Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 28.10.2023