• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4970540
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 15.02.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Prosjektleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100% stilling som Prosjektleder i avdeling for kommunalteknikk.

Dette er en spennende stilling med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Vi søker deg som har erfaring innen prosjektledelse, er innovativ og har stort engasjement for faget. God kunnskap om VA-faget er ønskelig.
Avdelingen for kommunalteknikk har i dag 32 ansatte, og har ansvar for veg, vann og avløp, samt drift av park og anlegg. Avdelingen er lokalisert med administrasjon på rådhuset, driftsavd. for veg og grønt på Runni, og driftsavd. for vann/avløp på Fjellfoten RA.

Kommunen har flere store og interessante prosjekter i tiden fremover.

Arbeidsoppgaver:

  • Gjennomføring av kommunens prosjekter innenfor vann og avløp
  • Medvirkning innen utarbeidelse av anbuds- og forespørselsdokumenter inkludert oppfølging av eksterne konsulenter
  • Anskaffelser med kontraktsforhandlinger
  • Oppfølging av anleggsentrepriser inkludert endringshåndtering og oppfølging av reklamasjoner
  • Bidra til utvikling av planer og rutiner på avdelingen
  • Tett samarbeid med plan- og byggesaksavdelingen
  • Oppfølging av krav fra offentlige myndigheter
  • For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov

Kvalifikasjoner:

  • Relevant teknisk utdanning på bachelor- eller masternivå
  • Lang og særlig relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet
  • Erfaring fra prosjektledelse
  • Relevante kunnskaper innen IT
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Kjennskap til kartverktøy (Gemini VA) og GPS for innmåling
  • Førerkort kl. B

Personlige egenskaper:

  • Drivende og løsningsorientert
  • Evne til å jobbe i tverrfaglige team
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Ryddig og strukturert
  • Av personlige egenskaper vil det legges vekt på at du er selvstendig, løsningsorientert, fleksibel, strukturert og har gode samarbeids- og lederegenskaper
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Interessante, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en avdeling med viktige samfunnsoppdrag der du også får store påvirkningsmuligheter
  • Godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kollegaer
  • Gode muligheter for utvikling av kompetanse, både gjennom interne opplæringsprogrammer og eksterne kurs
  • Fleksitidsordning
  • IA-bedrift med gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4970540
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 15.02.2023