Företag
Aremark kommuneAnsökningstiden
08.02.2019Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1798, AREMARK
AREMARK
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
1124296Se här för andra jobb från Aremark kommune
- Uppdaterad 31.01.2019
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Aremark kommune
Prosjektleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
2.gang utlysning
Aremark kommune har vedtatt flere investeringsprosjekter som skal starte opp i 2019, blant annet er dette utbygging av barnehage og rehabilitering av- og videre utbygging av vann- og avløpsnettet. For å bistå kommunen med disse prosjektene skal det ansettes en prosjektleder. Stillingen er underlagt teknisk sjef.
Arbeidsoppgaver vil være knyttet til gjennomføring av prosjektene herunder :
- Prosjektutvikling og prosjektledelse,
- Utarbeidelse av konkurransegrunnlag og gjennomføre
tilbudsprosess
i hht. Lov om offentlige anskaffelser. - Oppfølging av leverandører og innleide rådgivere og konsulenter
- Ivareta kvalitet, økonomistyring, framdrift og dokumentasjon i prosjektene
- Ivareta kommunens krav som byggherre i hht. byggherreforskriften
- Saksbehandling og rapportering relatert til prosjektene
- Ivaretagelse av byggherrerollen gjennom organisering og involvering av relevante parter.
- Kommunikasjon med grunneiere, utbyggere og fagmiljø, både skriftlig og muntlig.
Avhengig av kompetansen vil stillingen kunne tillegges andre oppgaver.
Ønskede kvalifikasjoner:
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Relevant faglig bakgrunn på høgskolenivå
- Erfaring med gjennomføring av større og mindre prosjekter med byggherreansvar
- God kunnskap rundt regelverk om offentlige anskaffelser samt erfaring fra bruk av elektronisk anskaffelsesverktøy f eks Mercell
- Gode samarbeidsegenskaper og høy arbeidskapasitet
- Evnen til å arbeide selvstendig og strukturert og ha gjennomføringsevne.
- God generell kunnskap om relevant lovverk
- Erfaring fra kommunal forvaltning
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med bred faglig kompetanse
- Fleksibel arbeidstid
- Utfordrende arbeidsoppgaver
- Lønn etter avtale
- Gode pensjonsordninger i KLP
Personlig egnethet vektlegges i ansettelsesprosessen.
Egen bil må disponeres. Kjøregodtgjørelse etter statens satser.
I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem [her]
Tiltredelse så snart som mulig etter avtale.
Spørsmål om stillingen kan rettes til teknisk sjef, Henriette Wisur-Olsen, tlf. 950 55 593
Søknadsfrist 08.02.19
Företag
Aremark kommuneAnsökningstiden
08.02.2019Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1798, AREMARK
AREMARK
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
1124296Se här för andra jobb från Aremark kommune
- Uppdaterad 31.01.2019