Detaljer

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    21.10.2020
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    OSLO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3204948
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Prosjektkoordinator Startlab

Vi har ledig en (1) stilling som prosjektkoordinator i prosjekt «Startlab» ut juni 2021, med mulighet for forlengelse. Prosjektmedarbeider er tilknyttet avdeling Oppfølging Arbeid ved NAV Nordre Aker. Ønsket oppstart: omgående. 

Prosjekt «Startlab» tar sikte på å øke deltakelse i arbeidslivet for personer med innvandrerbakgrunn, med og uten rett til introduksjonsprogram, med begrensede norskferdigheter/lavt norsknivå. Målet er å bidra til økt deltakelse i arbeidslivet, gjennom systematisk kartlegging og ved å gi målgruppen nødvendige verktøy for å bli mer selvstendige. Gjennom prosjektet ønsker vi å gi deltakere et mer helhetlig bilde av hva det vil si å være selvstendig, slik at eventuelle utfordringer med bolig og økonomi e.l., ikke blir til hinder for arbeid. På den måten sikres også en varig tilknytning til arbeidslivet. 

Prosjektet krever stor grad av selvstendighet i å drifte og utvikle prosjektet, og forventes å være der arbeidsgivere og deltakere er. 

I søknaden ber vi deg reflektere over hva som motiverer deg til å jobbe med denne målgruppen. 

Arbeidsoppgaver
  • Kartlegge og vurdere brukeres behov sammen med veileder
  • Ansvar for koordinering
  • Samarbeid med og bistand til kontorets øvrige avdelinger
  • Generell veiledning og informasjon om bydelens og NAV sine ytelser, tjenester og virkemidler
  • Rapportering
  • Ansvar for å søke om videreføring av prosjektet
  • Endring i arbeidsoppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner
  • Minst 3-årig relevant utdanning fra høgskole eller universitet, eksempelvis sosionom, velferdsstudier o.l. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Du må ha god skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Du må ha god IKT kompetanse
  • Veiledningskompetanse
  • Arbeidserfaring fra arbeid med innvandrer/flyktning feltet er en fordel
  • Arbeidserfaring fra NAV kontor er en fordel
  • Arbeidserfaring fra prosjektarbeid er en fordel
  • Kjennskap til offentlig forvaltning, bydelenes tjenester og/eller tjenesteyting er en fordel
Personlige egenskaper
  • Evne til å arbeide målrettet, nøyaktig og effektivt
  • Stor arbeidskapasitet og evne til å prioritere
  • God gjennomføringsevne og evne til å se muligheter
  • Endringsevne- og vilje
  • Gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner, samt evne til relasjonsbygging
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Aktive og engasjerte kollegaer
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønnsramme 2207, lønnstrinn ltr. 34-43 (kr 492 200-576 400) etter lønnsansiennitet