Ledig stilling

Tønsberg kommune

Prosjektingeniør vedlikehold

Offentlig forvaltning

Tønsberg kommunale Eiendom (TkE) har ansvaret for forvaltning, drift og vedlikehold av Tønsberg kommunes bygninger, bestående av 280.000 m2 formålsbygg og 1050 boliger. Virksomheten har ca. 180 ansatte og har hovedkontor i lokaler på Gunnarsbø. TkE er en av Vestfolds største eiendomsaktører og har et sterkt faglig miljø.

Vi søker etter en prosjektleder til å utarbeide vedlikeholdsplaner, planlegge, lede og gjennomføre små og mellomstore vedlikehold- og investeringsprosjekter.  Du må trives i en hektisk hverdag med mange spennende oppgaver på tvers av fag og bygningstyper. 

Hovedarbeidsoppgaver:

  • Planlegge, lede og gjennomføre drifts- og vedlikeholdsprosjekter i henhold til vedtatte rammer. Herunder utarbeidelse av tilbud og kravspesifikasjoner, anskaffelser og kontraktsoppfølging i prosjekter 
  • Tilstandsvurdering av bygg og utarbeidelse av vedlikeholdsplaner
  • Ivareta Byggherreansvar ihht. «Byggherreforskriften», spesielt SHA
  • Anskaffe tjenester i tråd med Lov om offentlige anskaffelser på vegne av virksomheten 

TkEs ledelse kan gjøre endringer i stillingens arbeids- og ansvarsområde.

Kvalifikasjonskrav:

  • Relevant høyere utdanning som ingeniør, teknisk fagskole bygg etc. Manglende utdanning kan kompenseres med lang og god relevant erfaring fra prosjektledelse. 
  • Erfaring med prosjekter fra bygg, anlegg og eiendoms-bransjen 
  • Kjennskap til offentlige anskaffelser 
  • Økonomiforståelse
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper vil bli vektlagt:

  • Evnen til å sette klare mål, ta initiativ og gjennomføre
  • Positiv og serviceinnstilt, evne til å samarbeide
  • Nøyaktig og flink til å kommunisere skriftlig og muntlig på norsk
  • Gode digitale ferdigheter

Vi tilbyr:

  • Interessante og varierte arbeidsoppgaver i et godt faglig miljø
  • Hyggelige kollegaer og en god arbeidsplass
  • God pensjons og forsikringsordning
  • Fleksitidsordning

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost.