Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Østre Toten kommune

Prosessrådgiver- ett års midlertidig stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Brenner du for HR-faget og organisasjonsutvikling? Får du tilbakemelding om at du er en god sparringspartner og prosessdriver? Da kan det være deg vi leter etter.

Østre Toten kommune er i endring, og trenger flere dyktige rådgivere innenfor HR-området.
Rådgiveren inngår i stab-støtte; avdeling for HR/Kommunikasjon.

Et års midlertidig stilling 100% , med mulighet til fast ansettelse.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for å veilede fag-grupper gjennom utviklings- og kulturprosesser for effektivisering og digitalisering av arbeidsoppgaver
  • Bidra til at utviklingsprosesser gjennomføres metodisk
  • Informasjon og veiledning internt tilknyttet utviklingsprosesser
  • Delta i og/eller lede prosesser
  • Andre prioriterte oppgaver i hele kommunens virksomhet
  • Stillingens innhold og arbeidsoppgaver kan til en viss grad tilpasses den aktuelle kandidatens bakgrunn og kompetanse. Samtidig vil stillingen kunne tillegges andre oppgaver innenfor avdelingens arbeidsområder dersom hensynet til kommunens behov skulle tilsi det.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på masternivå (dokumentert relevant erfaring kan kompensere for krav til formell utdannelse). Kandidater med relevant jobberfaring vil bli vurdert
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Fordel med kompetanse og erfaring fra Tjenestedesign
  • Fordel med kompetanse og erfaring med ledelse av workshop og/eller prosesser
  • Fordel med erfaring fra digitalisert prosessveiledning

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

Egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Nytenkende og kreativ
  • Initiativrik og har gjennomføringsevne
  • Analytisk og selvstendig
  • Evner å se helhet
  • Personlig egnethet vil vektlegges

Vi tilbyr:

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.

Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer
og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.