• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4639771
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 26.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Portør

Offentlig forvaltning

Stilling ledig som portør ved Stovnerskoghjemmet, er du den vi søker etter?

Stovnerskoghjemmet er et moderne sykehjem som ligger landlig til på Høybråten med umiddelbar nærhet til togstasjon og kort avstand til buss.
I tillegg til ordinære somatiske plasser, har sykehjemmet også en spesialenhet innen demens/forsterket demens samt en spesialenhet for rus korttid/langtid - det er totalt 148 plasser fordelt på 6.pleie avdelinger og en service og administrasjonsavdeling.

Våre beboere skal oppleve god livskvalitet og meningsfulle hverdager, der "Hva er viktig for deg prinsippet" gjennomsyrer vårt daglige arbeid. Sykehjemmet skal oppleves som et trygt sted for våre beboere og deres pårørende. Stovnerskoghjemmet har et sterkt og voksende fagmiljø der samarbeid på tvers av profesjoner er svært viktig.

Serviceavdelingen har en sentral rolle i organisasjonen. Som portør må du like å arbeide med mennesker. Du arbeider i nær kontakt med både beboere, besøkende og øvrige ansatte. Kommunikasjon med andre mennesker er derfor en sentral del av jobben. Jobben innebærer at du må gå mye og at at det kan være en del tunge løft.

Arbeidet vil kunne være fysisk krevende.

Arbeidsoppgaver:

  • Interntransport av tøy og avfall til og fra avdelingene- 3 etasjer + underetasje
  • Mottak og utlevering av diverse varer til avdelingene
  • Portøren følger i det daglige opp leverandørene for avfallshåndtering og doseringspumper til vaskemaskiner og oppvaskmaskiner
  • Ansvar for at søppel og skittentøysjakt fungerer slik den skal
  • Forefallende vaskeriarbeid
  • Må kunne foreta mindre reparasjoner
  • Jobbe tett med vaktmester og driftskoordinator
  • Bistå med oppgaver som er en del av årshjulet for service avdelingen
  • Medansvar for å avstille branntavler
  • Henting av varer/utstyr eksternt

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning fra videregående skole. Det er ønskelig med relevant fagbrev
  • Erfaring fra tilsvarende stilling og arbeidsoppgaver
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne tilsvarende B2 under hele ansettelsen
  • God formidlingsevne
  • Beherske de vanligste IKT verktøy (Word, internett, e-post)
  • Gyldig arbeids og oppholdstillatelse
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Du  må være selvstendig, nøyaktig og strukturert
  • Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du liker å bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Du må ha høy arbeidskapasitet.
  • Du må være løsningsorient og dyktig til å prioritere.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt (her vil det bli lagt vekt på at du er fleksibel, løsningsorientert ,serviceinnstilt og god på samarbeid og det å jobbe i team)

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Hyggelig arbeidsmiljø 
  • Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold
  • Les mer om Oslo Pensjonsforsikring på www.opf.no
  • Fast arbeidstid kl. 0700-1500

 

Kun elektroniske søknader vil bli behandlet 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4639771
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 26.05.2022