• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5018739
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.02.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Pleiemedarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gamle Drammensvei omsorgsbolig søker nå flere medarbeidere med på teamet! Vi har 3 ledige faste helge stillinger som skal besettes. 3 stillinger (10-20%) i 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg.  Det vil være mulighet til å jobbe ekstravakter i tillegg til sin faste helg.

Er du en som brenner for eldreomsorgen og som ønsker å utgjøre en forskjell? Vi søker deg som liker å tenke annerledes, er innovativ og jobber for et godt arbeidsmiljø! Gamle Drammensvei omsorgsbolig bistår personer med ulik grad av hjelpebehov, og arbeidet består i å yte hjelp til beboerne, aktivisere og gi veiledning ut ifra beboernes behov. Vi legger stor vekt på selvbestemmelse og mestring i egen hverdag. På Gamle Drammens vei er beboerne alltid i fokus.

Gamle Drammensvei omsorgsbolig består av 64 leiligheter med beboere som betegnes som hjemmeboende og som trenger hjelp til pleie og omsorg, samt praktisk bistand i hverdagen. Omsorgsboligen har heldøgns bemanning og er tverrfaglig satt sammen av sykepleiere, helsefagarbeidere, miljøterapeuter og pleiemedarbeidere. Vi jobber alle for at våre beboere skal trives og få tjenester levert av høy faglighet. Omsorgsboligen er en del av tjenestestedet Nordraaksvei sykehjem.

Omsorgsboligen ligger sentralt plassert på Stabekk, kun få minutter gange til tog/buss.

Arbeidsoppgaver:

  • Hjelpe beboere med dagligdagse gjøremål samt bidra til å skape en meningsfylt hverdag
  • Jobbe etter tjenestestedets rutiner og skape god struktur i arbeidshverdagen
  • Veiledning av medarbeidere
  • Arbeide selvstendig og kunne mestre å stå i utfordringer
  • Dokumentasjon i kommunens elektroniske pasientjournal Profil
  • Legemiddelhåndtering
  • Holde deg oppdatert på informasjon som blir lagt på kommunens digitale plattform

Kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring er ønskelig, men ikke et krav
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norsk B1 eller tilsvarende kompetanse
  • Du må være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy

Personlige egenskaper:

  • Har gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
  • En god relasjonsbygger og lagspiller
  • Er fleksibel og pålitelig
  • Tar initiativ
  • Evner å planlegge og har stor gjennomføringskraft
  • Evner å jobbe selvstendig

Personlig egenhet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Meget god opplæring og veiledning med individuelle tilpassede kurs
  • Et trivelig arbeidsmiljø med engasjerte og flotte kollegaer
  • Offentlig tjenestepensjon

Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5018739
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.02.2023