• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5804827
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 03.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Personalkonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Arna Helseheim er et kommunalt drevet sykehjem med 100 plasser. Sykehjemmet består av 2 hus hvor det er ca 190 ansatte i ulike stillinger/vikariater.

Sykehjemmet har god kultur for kompetanseutvikling. 

Sykehjemmet ligger sentralt. Toget fra Bergen tar 8 min , kort gangavstand , gode bussforbindelser og parkering med god kapasitet. 

Ønsker du å være del av et team med fokus på faglige utfordringer og meningsfylte oppgaver? Da kan du være den rette for oss!

Vi søker deg som er interessert i en læringsrike og spennende stilling og deler vår visjon om å gi trygg og aktiv omsorg med fokus på god livskvalitet til våre beboere. 

Et godt arbeidsmiljø, gode og trygge arbeidsvilkår for den enkelte ansatt er en forutsetning for at tjenesteytingen til beboerne blir optimal

Vi har ledige faste stilling i 100% som personalkonsulent.

Hvis du ønsker flere opplysninger om stillingen, kan du ta kontakt med enhetsleder Trine Øien tlf 53039700/92269208.

For mer informasjon se vår nettside eller facebook: https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/sykehjem/arna-helseheim https://www.facebook.com/arna.helseheim

Kvalifikasjoner:

• Relevant høyskoleutdanning innenfor administrasjon/HR, minimum 3 årig bachelor.

• Erfaring fra arbeid med HR/personal i offentlig sektor.

• Personlig egnethet og interesse for tjenesten

• Norskkunnskap tilsvarende Bergen kommunes krav til språk. Personer utenfor Skandinavia må dokumentere språkferdigheter på B2-nivå i norsk skriftlig og muntlig igjennom bestått B2 prøve i norsk

• Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse. Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse

• God skriftlig og muntlig formidlingsevne

• God IKT- kompetanse

 

Personlige egenskaper:

Det er en fordel at du har erfaring ifra lignende arbeid og er: 
- Trygg og stabil
- Åpen Lojal og pålitelig
- Tilpasningsdyktig
- Gode kommunikasjons - og samarbeidsevner
- bidra til et godt arbeidsmiljø
- Gode gjennomføringsevne
- løsningsorientert
- Faglig engasjement
- God evne til etisk refleksjon

Vi tilbyr:

 Faglige utfordringer
- God opplæring
- lønn etter tariff
- God pensjonsordning
   

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5804827
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 03.07.2024