Företag
Handelshøyskolen BIAnsökningstiden
12.01.2022Anställningsform
workTime.DagBransch
Skole - UniversitetUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
, Oslo
OSLO
search.country.NORGEAntal befattningar
1Karriere-kod
4275415Se här för andra jobb från Handelshøyskolen BI
- Uppdaterad 20.12.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Handelshøyskolen BI
Performance Marketing Manager
Skole - Universitet
Vi er på jakt etter en dreven og engasjert markedsfører til avdelingen Marketing and Recruitment. Vår jobb er å synliggjøre Handelshøyskolen BI og studietilbudene våre for det nasjonale og internasjonale markedet, og tiltrekke oss fremtidige heltidsstudenter. I rollen som Performance Marketing Manager vil du være en nøkkelperson i arbeidet med å utvikle og implementere mediestrategiene våre, tilpasset målgrupper, markeder og kanaler. Du vil omsette strategiene til medieplaner og kontinuerlig overvåke, optimalisere og videreutvikle avdelingens digitale markedskommunikasjon. Har du erfaring med digitale kampanjer, et engasjement for fantastisk markedsføring med et hint av konkurranseinstinkt? Da tror vi du vil trives hos oss.
Oppgaver:
- Sette opp, tagge, overvåke, evaluere og rapportere våre digitale markedskampanjer
- Optimalisere kampanjemateriell mot satte mediemål
- Bidra til å utvikle og forbedre mediestrategi og medieplaner, i tett samarbeid med mediebyrå og markedsansvarlige
- Følge opp spørsmål og kommentarer fra digitale kampanjer
- Bidra til å kartlegge, sette opp og optimalisere kundereiser i vår CX-plattform
- Rådgivning til innholdsprodusenter for optimal utnyttelse av digitale kanaler
- Skrive effektive og engasjerende tekster til Facebook, YouTube og andre digitale kanaler
- Oppdatering av BIs innhold på ulike studieportaler
- Ansvar for systematisering av digitalt markedsmateriell
- Bidra til gjennomføring av events
- Bidra i markedsavdelingens øvrige oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
- 1-3 års relevant erfaring er et krav, enten fra mediebyrå eller en lignende stilling
- Erfaring med prosjektledelse
- God teknisk og analytisk forståelse
- Inngående kjennskap til annonsering i digitale kanaler
- Behersker de fleste av følgende verktøy:
- Facebook Business Manager
- LinkedIn Campaign Manager
- Snapchat Advertising
- Google Analytics 360
- Microsoft Power BI
- Google Ads
- Salesforce Marketing Cloud
Ønskede egenskaper:
- Selvstendig og proaktiv
- Strukturert
- Gode samarbeidsevner
- Sterke kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk
Vi tilbyr:
- Interessante arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig utvikling
- Et inspirerende arbeidsmiljø i en ambisiøs og kompetent avdeling
- Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor to dager per uke
- 35 timers arbeidsuke, 5 ukers ferie, samt fri i julen og påsken
- En spennende og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
- Selvstendig stilling med mye ansvar
- Attraktive muligheter for kompetanseheving gjennom kostnadsfri deltakelse på BIs studier og kurs
Spørsmål om stillingen kan rettes til Anette Skott, Direktør Marketing and Recruitment. Epost: anette.o.skott@bi.no.
Företag
Handelshøyskolen BIAnsökningstiden
12.01.2022Anställningsform
workTime.DagBransch
Skole - UniversitetUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
, Oslo
OSLO
search.country.NORGEAntal befattningar
1Karriere-kod
4275415Se här för andra jobb från Handelshøyskolen BI
- Uppdaterad 20.12.2021