• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    27.01.2022
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4313776
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Pedagogisk leder Trollvik barnehage - vikariat

Senja kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen

Det er ledig 100 % vikariat som pedagogisk leder ved Trollvik barnehage, med tiltredelse fra og med 01.04.22. Varighet til og med 12.01.23.

Trollvik barnehage har 2 avdelinger med 36 plasser, og ligger ca 10 minutters kjøring fra Finnsnes sentrum.

Arbeidsoppgaver og ansvar 
  • Overordnet ansvar for kvalitet og det pedagogiske arbeidet i avdelingen 
  • Veilederansvar for barnehagelærere og øvrige ansatte 
  • Pedagogisk leder deltar i barnehagens ledergruppe
Kvalifikasjonskrav
  • Godkjent utdanning som barnehagelærer
  • God kompetanse og erfaring
  • Lederutdanning og ledererfaring vil bli vektlagt
  • Forståelse for lederrollen og motivasjon for å utvikle seg som leder
  • Veilederkompetanse
  • Gode datakunnskaper
  • Gode evner til kommunikasjon, både muntlig og skriftlig
  • Må  beherske norsk godt, både muntlig og skriftlig
Senja kommune tilbyr
  • Gode pensjonsordninger i KLP
  • Gode muligheter for å bidra til og påvirke arbeidet med å utvikle barnehageområdet i den nye Senja kommune
  • Varierte og faglig spennende oppgaver og utfordringer
Vi søker en leder som
  • Opptrer i samsvar med kommunens verdier
  • Jobber fokusert og målrettet
  • Kan ta beslutninger og evner å gjennomføre vedtak og bestemmelser
  • Er løsningsorientert i møte med utfordringer og forventninger
  • Evner å begeistre og motivere
  • Kan samarbeide tett for å skape helhetlig utvikling og kvalitet
For stillingen gjelder

Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, kreves.

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. Kopi av attester og vitnemål skal framlegges ved intervju. Kopiene blir ikke returnert.

Vi ber om minimum 2 referanser fra siste arbeidsforhold, en må være fra overordnet.

 

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med

Virksomhetsleder Toril Sissel Bjørkli, telefon 952 72 561

Avdelingsleder/styrer Solveig Markussen, telefon 938 29 776

 
  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    27.01.2022
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4313776
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune