Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
27.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0663, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4622321Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 14.05.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Ønsker du et meningsfylt arbeid innenfor et stort IT-miljø?
Offentlig forvaltning
Ønsker du et meningsfylt arbeid innenfor et stort IT-miljø, med utfordrende oppgaver og store muligheter for utvikling – da må du lese videre.
I IKT-avdelingen søker vi etter flere krefter og mer kompetanse, og vi har nå behov for en ny medarbeider til vår servicedesk. Vi ser etter deg som er serviceinnstilt og har generell god IT-kompetanse, og som vil bruke din kunnskap til at våre ansatte får god hjelp når de har behov for IT-support.
Vi jobber med support av Skoleplattform Oslo, som er felles IKT-plattform for Utdanningsetatens 188 skoler og Utdanningsetatens administrasjon. Vi supporterer 3 500 brukere på alt av stort og smått, og våre arbeidsoppgaver fordeler seg over mange tjenesteområder.
Vi er opptatt av å gjøre hverandre gode for å nå målene i vårt viktige samfunnsoppdrag. Hos oss er det engasjement, gode diskusjoner, omsorg og mye latter. Vi håper at du kan bidra med nysgjerrighet, pågangsmot og nye perspektiver. At du ønsker å spille oss andre i teamet gode, samarbeide godt med både kollegaer og våre leverandører. Vi håper du ble både nysgjerrig og fristet, og har lyst til å søke på jobben hos oss!
Arbeidsoppgaver:
- Motta, behandle og besvare henvendelser via telefoni, epost og saksverktøy
- Motta, analysere og behandle feilmeldinger
- Varemottak – Behandle og levere ut varer
- On-site support hos brukerne i Administrasjonen
- Tanking av maskiner og utdeling/mottak av utstyr
- Brukeradministrasjon
- Mobiltelefoni og telefoniløsning
- Forvaltning av møteromsutstyr og printere
- Administrasjon av lageret
- Sikre at brukerdokumentasjon og kunnskapsartikler holdes oppdatert
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen IT. Relevant erfaring kan kompensere for formell utdannelse
- God erfaring med IT-support og bruk av supportverktøy, det er ønskelig med minimum fem års erfaring
- God kjennskap til Microsoft-produkter O365, Citrix, iOS og Android
- God kjennskap til telefonitjenester
- Kunnskap og erfaring med å jobbe ihht ITIL-baserte prosesser
- Kunnskap, forståelse og erfaring med informasjonssikkerhet
- Gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
- Strukturert og nøyaktig
- Kvalitetsbevisst og serviceinnstilt
- Du er lærevillig og liker å tilegne deg ny kunnskap
- Evne til å arbeide selvstendig og samarbeide godt med andre i team
- Du er initiativrik og har en positiv innstilling
Personlige egenskaper vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Svært gode personlige og faglige utviklingsmuligheter
- Et godt og raust arbeidsmiljø
- Utfordrende og innholdsrike arbeidsdager
- Fine lokaler med sentral beliggenhet på Helsfyr
- Gode velferdsordninger
- Medlemskap i Oslo kommunes pensjons- og forsikringsordninger
- Trening i arbeidstiden – tilgang til garderober, treningsrom, fysikalsk behandling og gruppetimer
Stillingen lønnes i lønnsramme 33 – 37 (505 400- 541 500), men for spesielt godt kvalifiserte kan høyere lønn vurderes.
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
27.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0663, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4622321Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 14.05.2022