• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    13.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6278480
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Ønsker du en jobb som gjør en forskjell for barn og familier i Sandnes?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har nå en ledig  fast stilling som veileder i Inntaksteamet vårt.
Er du engasjert, strukturert og en dyktig fagperson som brenner for å støtte barn, ungdommer og familier i sårbare situasjoner?

I Inntaksteamet er vi opptatt av å gi helhetlig hjelp til barn og familier, og utvikle gode tjenester som gir rett hjelp til rett tid. 
Hos oss får du:

Stor påvirkningskraft: Vær med å utvikle og forme våre tjenester, og bidra til å skape en enda bedre hverdag for barn og familier.
Faglig utvikling: Arbeid i et stimulerende miljø med høyt kompetansenivå, og få mulighet til å fordype deg i eget og nye fagområder.
Autonomi og fleksibilitet: Ta ansvar for ditt eget arbeid og medvirk til å utforme din egen hverdag.
Meningsfylte arbeidsoppgaver: Gjør en forskjell i livet til barn og familier som trenger det som mest.
Vi tilbyr veiledning til foreldre og psykisk helsehjelp til barn og unge etter helse- og omsorgstjenesteloven. Ressurssenteret er en feedback informert tjeneste. Vi  bruker systematisk tilbakemeldinger fra barn, unge og familier som grunnlag for mål og samarbeid. 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i helse og sosial
  • God digital kunnskap, interesse og forståelse
  • Erfaring fra arbeid med barn, ungdom og familier
  • Ønskelig med videreutdanning innen psykisk helse/rus, familieterapi eller psykososialt arbeid med barn og unge
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid med psykisk helse i spesialisthelsetjeneste eller kommune
  • Det er ønskelig med sertifisering i COS, TIK, Flexid, DUÅ eller andre evidensbaserte gruppetilbud
  • God system kompetanse
  • Gyldig førerkort klasse B
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
  • Menn oppfordres til å søke
  • Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).

Personlige egenskaper:

Du er engasjert og ekstra interessert i å arbeide med barn/ungdom og foreldre.
Du ønsker å jobbe verdibasert og ser viktigheten av å ta verdier og barnesyn inn i arbeidet med barn og foreldre  
Du er kreativ, nytenkende og fleksibel
Du er positiv og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Du er ressurs- og løsningsorientert, og har syn for helhetlige løsninger
Du tåler å arbeide under press
Du evner å skape tillit og gode relasjoner til menneskene rundt deg
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø i et spennende fagfelt som er i utvikling
  • Delta i spennende nybrottsarbeid innen psykisk helse og forebyggende arbeid med barn og unge og foresatte
  • Samarbeid med andre tjenester
  • Lønn etter avtale
  • Fleksitid
  • Tjenestebil
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    13.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6278480
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune