Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
08.07.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4680546Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 23.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Ønsker du å være en del av vårt lederteam? Vi søker avdelingssykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Distrikt Rykkinn, avdeling Kolsås, søker etter en avdelingssykepleier som har et ønske om å utvikle tjenesten til det beste for ansatte og innbyggerne i kommunen i tråd med retningslinjer som gjelder. Du må være engasjert i enkeltindividet, både når det gjelder pasient og ansatt.
Avdelingen består av ca 250 pasienter, og det er ca 25 årsverk i turnus. Oppgavene er svært varierte, og ingen dager er like. Vi består av en ledergruppe på flere medarbeidere inkludert fagutviklingssykepleiere og en merkantil som vi jobber tett med i det daglige. Vi har faste møtepunkter for å lære av hverandre og spille hverandre gode. Det samarbeides tett mellom distriktets to avdelinger for optimal ressursstyring.
Avdelingen har kommet langt med tanke på velferdsteknologi og kompetanseoverføring mellom de ulike faggruppene. Vi har god fagdekning og et godt og inkluderende arbeidsmiljø med mye humor.
Arbeidsoppgaver:
- Personal-, fag- og økonomiansvar
- Daglig drift av avdelingen, herunder turnusplanlegging og ressursstyring
- Bidra til at tjenesten når fastsatte mål og resultatkrav
- Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
- Delta aktivt i tjenesteleders ledergruppe
- Journalansvarlig for tjenestedokumentasjon
- Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
- Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på 3-årig helsefaglig høyskolenivå, fortrinnsvis sykepleie eller vernepleie
- Formell lederutdanning er ønskelig
- Relevant erfaring kan kompensere for krav til lederutdanning
- Solid erfaring fra aktuelt fagfelt er nødvendig
- Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
- God digital forståelse og erfaren IT-bruker
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Er positiv og har evne til å involvere og inspirere
- Må Jobbe strukturert og målrettet
- Har stor arbeidskapasitet og liker utfordringer
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
08.07.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4680546Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 23.06.2022