• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.07.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4680546
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Ledig stilling

Bærum kommune

Ønsker du å være en del av vårt lederteam? Vi søker avdelingssykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Distrikt Rykkinn, avdeling Kolsås, søker etter en avdelingssykepleier som har et ønske om å utvikle tjenesten til det beste for ansatte og innbyggerne i kommunen i tråd med retningslinjer som gjelder. Du må være engasjert i enkeltindividet, både når det gjelder pasient og ansatt.

Avdelingen består av ca 250 pasienter, og det er ca 25 årsverk i turnus. Oppgavene er svært varierte, og ingen dager er like. Vi består av en ledergruppe på flere  medarbeidere inkludert fagutviklingssykepleiere og en merkantil som vi jobber tett med i det daglige. Vi har faste møtepunkter for å lære av hverandre og spille hverandre gode. Det samarbeides tett mellom distriktets to avdelinger for optimal ressursstyring.

Avdelingen har kommet langt med tanke på velferdsteknologi og kompetanseoverføring mellom de ulike faggruppene. Vi har god fagdekning og et godt og inkluderende arbeidsmiljø med mye humor.

Arbeidsoppgaver:

  • Personal-, fag- og økonomiansvar
  • Daglig drift av avdelingen, herunder turnusplanlegging og ressursstyring
  • Bidra til at tjenesten når fastsatte mål og resultatkrav
  • Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
  • Delta aktivt i tjenesteleders ledergruppe
  • Journalansvarlig for tjenestedokumentasjon
  • Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på 3-årig helsefaglig høyskolenivå, fortrinnsvis sykepleie eller vernepleie
  • Formell lederutdanning er ønskelig
  • Relevant erfaring kan kompensere for krav til lederutdanning
  • Solid erfaring fra aktuelt fagfelt er nødvendig
  • Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Er positiv og har evne til å involvere og inspirere
  • Må Jobbe strukturert og målrettet
  • Har stor arbeidskapasitet og liker utfordringer

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjonsordning

 

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.07.2022
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4680546
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune