• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2022
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4690792
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 02.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Ønsker du å jobbe på tilkalling når det passer deg? Vi og våre bruker vil ha deg som har gir det litte ekstra i hverdagen. 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Gjettum og Bærums Verk boliger gir tjenester til mennesker med ulike bistandsbehov.
Vi holder til i 7 boenheter beliggende på Gjettum, Sandvika og Bærums Verk. Stillingene er knyttet til Levrestien boliger på Gjettum.

Levrestien ligger sentralt til med kort vei til buss og t-bane.
Vi søker etter deg som liker å jobbe med mennesker, og som ønsker en givende jobb som vikar.

Arbeidsoppgaver:

  • Yte bistand og hjelp i henhold til brukernes individuelle behov
  • Vi jobber målrettet i oppfølging av brukerne, og gir tjenester med stor vekt på selvbestemmelse
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter
  • En god struktur og rutiner er vesentlig for å gi gode tjenester

Kvalifikasjoner:

  • Videregående skole
  • Vi oppfordrer studenter i helse- og sosialfag til å søke, samt andre med helsefaglig utdanning, men det stilles ingen krav til dette
  • Erfaring fra lignende arbeid er ønskelig, samt erfaring med utfordrende atferd
  • Det er en fordel om du har kjennskap til lov om kommunale helse- og omsorgstjenester Kap. 9
  • Gode datakunnskaper
  • For søkere fra land utenfor Skandinavia stilles det krav til bestått norskprøve B1 eller tilsvarende (B2 for helsefagarbeidere)

Personlige egenskaper:

Vi ser for oss at du er

  • omsorgsfull og empatisk
  • har gode kommunikasjonsevner
  • kan jobbe selvstendig, og mestrer å stå i akutte og utfordrende situasjoner
  • har gode samarbeidsevner
  • evner å skape gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer
  • er trygg i deg selv, initiativrik, løsningsorientert, og ikke redd for å ta i et tak når det trengs

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Sentral beliggenhet med kort vei til buss og T-bane
  • Veiledning
  • Individuell tilpasset opplæringsplan
  • Offentlig tjenestepensjonsordning

Gyldig politiattest iht. Helse- og Omsorgsloven § 5-4  må fremlegges før tiltredelse  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2022
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Adresse:
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4690792
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 02.07.2022