Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Ønsker du å jobbe med GAT og kundesupport?

Offentlig forvaltning

Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst. Sykehuspartner HF eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.

Med rundt 1600 medarbeidere er Sykehuspartner en av Nordens største virksomheter innen fellestjenester til sykehussektoren. Hovedkontoret ligger i Drammen. Vi har avdelingskontorer i Oslo/Skøyen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset. 

Administrative fellestjenester har lokasjon i Drammen og vårt mål er å levere et helhetlig tilbud av tjenester og løsninger som bidrar til å effektivisere sykehusadministrasjonen. Vi leverer en lang rekke fremtidsrettede elektroniske løsninger som gir sykehusene gevinster i form av redusert ressursbruk og forbedret kvalitet.

Seksjon Regionalt Ressursstyringssystem består av 27 ansatte og er ansvarlige for applikasjonsforvaltning og brukerstøtte innenfor området Ressurs og arbeidsplanlegging (GAT) for helseforetakene i Helse Sør-Øst.

GAT er et system for bemanningsplanlegging og personalstyring. Løsningen har funksjonalitet for korrekt håndtering av arbeidstid og lønn.

Vårt arbeid er forankret i visjonen "En partner for helsetjenester i utvikling"

Arbeidet består i å yte GAT-support til brukere ute på sykehusene. Du må trives med kundebehandling via telefon.

Arbeidsoppgaver:

  • Svare ut 1. linje henvendelser per telefon og saksløsningssystem (feilsøking og veiledning, inkludert god dokumentasjon)
  • Bidra til dialog med relevante fagansvarlige og andre roller som berører systemområdet
  • Bidra til forbedringsforslag av rutiner, prosesser og verktøy
  • Holde seg faglig oppdatert

Kvalifikasjoner:

  • God kjennskap til GAT eller andre ressursstyringssystemer
  • Gode grunnleggende IT ferdigheter
  • Det er ønskelig at du har erfaring i brukerstøtte og veiledning per telefon
  • Gjerne kjennskap til helsevesenet
  • Behersker norsk godt, både skriftlig og muntlig

For noen systemtilganger i Sykehuspartner vil det som følge av lovpålegg være krav om fremvisning av pass eller nasjonalt/Europeisk ID-kort.

Personlige egenskaper:

  • Du må trives med kundebehandling via telefon.
  • Du må trives med et høyt tempo
  • Kunde- og serviceorientert
  • Selvstendig
  • Strukturert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Endringsvillig
  • Proaktiv
  • Personlig egnethet blir vektlagt 

Vi tilbyr:

  • Spennende og viktige oppgaver i et hyggelig arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Sentral beliggenhet med god tilgang til kollektiv transport
  • Tiltredelse etter avtale
  • Vikariat med god mulighet for fast ansettelse
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.