Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
18.06.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6241109Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Ønsker du å bli vår nye rådgiver i lønnsavdelingen?
Offentlig forvaltning
Vi i Lillestrøm kommune søker nå en dyktig og engasjert rådgiver til vår lønnsavdeling. Stillingen er delt i to: 50 % av tiden vil du jobbe med daglig drift og lønnsutbetaling, og de resterende 50 % vil du ha systemansvar for Visma Enterprise Plus HRM Lønn.
Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å kombinere operativt arbeid med system forvaltning i en organisasjon med høy aktivitet og stort ansvar.
Lønnsavdelingen i Lillestrøm kommune består av 12,6 årsverk, og har ansvar for lønnsutbetaling, refusjoner, avstemming og rapportering for ca. 9–12 000 lønninger i måneden – fordelt på tre virksomheter.
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis utdannelse på høyskolenivå innen regnskap eller administrasjon. Utdanningskravet kan fravikes ved lang og relevant erfaring fra arbeidsområdet
- Erfaring fra lønnsarbeid og gjerne arbeid med refusjoner og fravær
- Ønskelig med kjennskap til, og helst erfaring med, Visma Enterprise Plus HRM
- God innsikt i relevant i gjeldene lover, forskrift, tariffer knyttet til lønns- og fraværs oppgaver
- Forståelse av skatteplikt, a-melding, forskuddstrekk, kontante ytelser, utgiftsgodtgjørelser, refusjoner og arbeidsgiveravgift
- God IT-forståelse
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper:
- Er strukturert, systematisk og nøyaktig
- Trives i en hektisk hverdag og håndterer perioder med høyt tempo
- Har god samarbeidsevne
- Ønsker å være en pådriver for faglig utvikling og kvalitet
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønnsplassering i henhold til hovedtariffavtale med stillingstittel rådgiver
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
18.06.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6241109Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
-
Konsulent/ spesialkonsulent 100 % vikariat ved regnskaps- og lønnsavdelingen
Gjøvik kommune
GJØVIK -
Rådgiver grunneierfinansiering
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Rådgiver
Nittedal kommune
NITTEDAL -
Veileder/saksbehandler -konsulent/spesialkonsulent
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Veiledere Nav Lillestrøm -Spesialkonsulent/Konsulent
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM