• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0958, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5198329
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 17.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Økonomisk rådgiver

Offentlig forvaltning

NAV Grorud er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et NAV-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. Bydel Grorud ligger i Groruddalen ved Lillomarka og favner områdene Ammerud, Grorud, Kalbakken, Rødtvet, Nordtvet og Romsås. Bydelen har cirka 27.000 innbyggere, og 150 ulike nasjonaliteter er representert. 

I Bydel Grorud jobber vi målrettet for å skape gode levekår og livskvalitet for hele befolkningen. I 2023 viderefører bydelen grep for å jobbe mer koordinert og helhetlig, uten «silotenkning».  Økt sysselsetting er viktig for deltagelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere er i utdanning eller lønnet arbeid, er en prioritert oppgave for bydelen.

NAV Grorud har ca 140 ansatte og er organisert i 6 fagavdelinger, samt stab/prosjekter. Vi har fra 1.10.23 ledig fast stilling som økonomisk rådgiver. Du vil være tilknyttet vår avdeling for Bolig, økonomi og fellestjenester som for tiden har 16 ansatte. Avdelingen har ansvar for boligkontoret, økonomisk rådgivning og forvaltning, kommunale regnskapsoppgaver og merkantile fellestjenester.

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning på minimum bachelornivå, gjerne med økonomi i fagkretsen 
• Langvarig relevant individrettet erfaring fra tilsvarende arbeid i eller utenfor NAV
• God realkompetanse på personlig økonomi og relevant jus
• Kjennskap til og erfaring med bruk av NAV sine fagsystemer er ønskelig
• Gode digitale ferdigheter
• Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne, herunder veiledningsferdigheter

Personlige egenskaper:

• Utstrakt vilje og evne til samarbeid med innbyggere, kollegaer og samarbeidspartnere
• Du må være nysgjerrig og genuint opptatt av å se hele mennesket og prosesser i sammenheng
• Du må kunne jobbe selvstendig og ha mange baller i luften på én gang
• Du må kunne jobbe organisert og strukturert, og samtidig være en god team-medarbeider
• Du må kunne se helheten i oppgaveløsningen til NAV og øvrig tjenesteapparat
• Omstillingsevne og godt humør
• Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

• Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde 
• Et fagmiljø som er kunnskapsbasert og utviklingsorientert 
• En bydel som er opptatt av utvikling og endring
• God pensjons- og forsikringsordning i Oslo Pensjonsforsikring
• Stilling som fagkonsulent i lønnstrinn 43 (kr 661 600 pr år med forbehold om godkjent tariffoppgjør pr 01.05.23) etter Oslo kommunes regulativ

• Fleksitidsordning

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0958, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5198329
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 17.05.2023