Företag
Gjerdrum kommuneAnsökningstiden
05.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5411358Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
- Uppdaterad 30.10.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Gjerdrum kommune
Økonomirådgiver/Controller
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du en engasjert og modig økonom som søker nye utfordringer?
Da har vi en ledig stilling som økonomirådgiver/controller i vår økonomiavdeling til den som vil være med på laget for å sikre god økonomistyring i kommunen.
Gjerdrum kommune er en spennende kommune i utvikling og har ca. 450 årsverk med 600 mill. i årlige driftsinntekter.
Kommunen er inne i en spennende periode de neste årene med mange store investeringsprosjekter på totalt over 1 milliard kroner. Kommunen har fokus på å effektivisere og digitalisere arbeidsprosesser for å skape gode og rimelige tjenester til våre innbyggere. Kommunen er i en anskaffelsesfase av et nytt ERP system som skal implementeres i løpet av 2024 med plan oppstart 2025. Du vil være en bidragsyter inn i dette prosjektet samt andre digitaliseringsprosjekter.
I vår lederplattform har vi definert følgende verdier som er viktige for oss:
- Fremtidsrettet
- Entusiastisk
- Rause
- Modige
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3 års høyere økonomisk utdannelse
- Meget god digital kompetanse
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Ønskelig med følgende kvalifikasjoner fra en større virksomhet:
- God kjennskap til regnskapsføring (helst kommunalt) og internkontroll
- Oppfølging av virksomheter i en rådgivende rolle
- Rapportering internt og offentlig helst i kommunalt selskap
- Erfaring med budsjettering og prosjektregnskap
- God kjennskap til økonomisystemer fortrinnsvis UBW
- Minimum regnskaps/Controller erfaring i 2 år
Personlige egenskaper:
- Arbeide selvstendig og systematisk
- Pålitelig og tar ansvar
- Lærevillig og ønsker å utvikle deg
- Løsningsorientert og god gjennomføringsevne
- Endringsvillig og ønsker å finne nye og effektive arbeidsmetoder
- God på samhandling og kommunikasjon på tvers av fagområder
- Positiv og bidrar til godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Meget god offentlig tjenestepensjonsordning gjennom KLP samt gruppelivsforsikring
- Godt arbeidsmiljø
- Spennende, selvstendige og utfordrende oppgaver
- Del av et økonomiteam på 8 personer
Företag
Gjerdrum kommuneAnsökningstiden
05.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5411358Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
- Uppdaterad 30.10.2023