• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    03.11.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4133414
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Økonomikonsulent-Regnskap

Senja kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100 % stilling som økonomikonsulent regnskap og søker dyktig medarbeider.

Stillingen er organisert under Økonomienheten og rapporterer til økonomisjef. Økonomienheten har ansvar for kommunens økonomifunksjon, herunder regnskap, budsjett og rapportering/oppfølging, og det er 15 årsverk knyttet til enheten.

Vi søker etter deg som er utviklingsorientert og faglig nysgjerrig med interesse og forståelse for digitalisering og regnskap.

Det er godt miljø med høy kompetanse i kommunen, og det legges også til rette for kompetanseheving for motiverte medarbeidere.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på bachelornivå innen økonomi og ledelse/revisjon, eller annen relevant utdanning
  • Praksis fra lignende arbeidsområder vil bli vektlagt
  • Aktuelle kandidater må ha gode ferdigheter i Office og gode IKT-kunnskaper generelt. Kjennskap til Visma Enterprise er en fordel, men ikke et krav
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Sentrale arbeidsoppgaver for stillingen:

  • Regnskap, herunder løpende drift og regnskapsavslutning
  • Fakturabehandling, fakturering og innfordring
  • Internkontroll
  • Saksbehandling

Som følge av pågående omstillingsprosess kan det tilkomme endring i arbeidsoppgaver innenfor økonomifeltet.

Personlige egenskaper:

Vi ønsker en selvstendig og utviklingsorienterte medarbeider med gode analytiske ferdigheter, og som er strukturert, løsningsorientert og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • Lønn etter kvalifikasjoner og gjeldende tariffer
  • God pensjonsordning i KLP

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

Ønsker kun kontakt med søkere på denne stillingen.

Søknad sendes elektronisk via denne siden.

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 
  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    03.11.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4133414
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune