• Company
    Lund kommune
  • Application deadline
    31.05.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4460, MOI
    LUND
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5197916
  • Look here for other jobs from Lund kommune
  • Updated 17.05.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Lund kommune

Økonomi- og administrasjonskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lund kommune har behov for å styrke bemanningen i sentraladministrasjonen/kommunedirektørens stab og utlyser en 100 % fast stilling som økonomi- og administrasjonskonsulent. Stillingen rapporterer til leder for kommunedirektørens stab; kommunalsjef for økonomi og personal.

Den overordnede virksomheten i Lund kommune er organisert i 4 etater; sentraladministrasjonen, oppvekst- og kulturetaten, helse- og omsorgsetaten og plan, næring og miljøetaten.

En viktig del av arbeidet som foregår i kommunedirektørens stab er å bistå de øvrige etatene i deres daglige styring og arbeid. Kommunedirektørens stab har bl.a. ansvar for økonomiforvaltningen, personalforvaltningen, informasjon, innbyggertjenester, kommunikasjon og digital utvikling.

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stillingen uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk tilhørighet. Kommunen ønsker å gjenspeile befolkningen og være en mangfoldig organisasjon.

Lund kommune mottar alle søknader elektronisk. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. I henhold til offentlighetslova kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Du vil i så fall bli varslet. 

 


Kvalifikasjoner:

Det er ønskelig at den som ansettes har:

- Relevant erfaring med lignende arbeidsoppgaver
- Kjennskap til Agresso og/eller Websak+ er en fordel
- God samfunnsforståelse og kjennskap til offentlig forvaltning
- Generelt gode IT-kunnskaper og systemforståelse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper:


Det er ønskelig at den som ansettes har/er:

- Gode samarbeidsevner og godt humør
- Nytenkende med ønske om å bidra til utvikling og forbedring av kommunens tjenester
- Evne til å arbeide selvstendig
- Målrettet, resultatorientert, fleksibel og strukturert

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:


- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Fleksibel arbeidstid
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjons- og forsikringsvilkår

 

  • Company
    Lund kommune
  • Application deadline
    31.05.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4460, MOI
    LUND
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5197916
  • Look here for other jobs from Lund kommune
  • Updated 17.05.2023