• Bedrift
    Lund kommune
  • Søknadsfrist
    31.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4460, MOI
    LUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5197916
  • Se her for andre jobber fra Lund kommune
  • Oppdatert 17.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lund kommune

Økonomi- og administrasjonskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lund kommune har behov for å styrke bemanningen i sentraladministrasjonen/kommunedirektørens stab og utlyser en 100 % fast stilling som økonomi- og administrasjonskonsulent. Stillingen rapporterer til leder for kommunedirektørens stab; kommunalsjef for økonomi og personal.

Den overordnede virksomheten i Lund kommune er organisert i 4 etater; sentraladministrasjonen, oppvekst- og kulturetaten, helse- og omsorgsetaten og plan, næring og miljøetaten.

En viktig del av arbeidet som foregår i kommunedirektørens stab er å bistå de øvrige etatene i deres daglige styring og arbeid. Kommunedirektørens stab har bl.a. ansvar for økonomiforvaltningen, personalforvaltningen, informasjon, innbyggertjenester, kommunikasjon og digital utvikling.

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stillingen uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk tilhørighet. Kommunen ønsker å gjenspeile befolkningen og være en mangfoldig organisasjon.

Lund kommune mottar alle søknader elektronisk. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. I henhold til offentlighetslova kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Du vil i så fall bli varslet. 

 


Kvalifikasjoner:

Det er ønskelig at den som ansettes har:

- Relevant erfaring med lignende arbeidsoppgaver
- Kjennskap til Agresso og/eller Websak+ er en fordel
- God samfunnsforståelse og kjennskap til offentlig forvaltning
- Generelt gode IT-kunnskaper og systemforståelse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper:


Det er ønskelig at den som ansettes har/er:

- Gode samarbeidsevner og godt humør
- Nytenkende med ønske om å bidra til utvikling og forbedring av kommunens tjenester
- Evne til å arbeide selvstendig
- Målrettet, resultatorientert, fleksibel og strukturert

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:


- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Fleksibel arbeidstid
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjons- og forsikringsvilkår

 

  • Bedrift
    Lund kommune
  • Søknadsfrist
    31.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4460, MOI
    LUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5197916
  • Se her for andre jobber fra Lund kommune
  • Oppdatert 17.05.2023