Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
23.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6044997Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
Nittedal kommune
Nav Nittedal søker deg som vil jobbe med oppfølging og saksbehandling innen sosiale tjenester
Offentlig forvaltning
Trives du med saksbehandling og å finne gode løsninger i samarbeid med mennesker som er i en krevende situasjon? Motiveres du av å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da er det sannsynligvis deg vi ser etter!
Nav sin visjon er å gi mennesker muligheter, og vi søker etter ansatte med hjerte for mennesker og for fagområdene våre. Vi skal bidra til sosial og økonomisk trygghet, og fremme overgang til arbeid og aktivitet.
Ved Nav Nittedal finner du 43 engasjerte og kompetente ansatte fordelt på to tverrfaglige avdelinger. Våre lokaler er sentralt plassert ved Rådhuset i Nittedal Kommune, hvor vi har god kantine og gode parkeringsmuligheter.
Da en av våre dyktige veiledere skal ut i svangerskapspermisjon, trenger vi å styrke laget.
Dersom du ser muligheter hvor andre kanskje ser begrensninger, håper vi at du søker på stillingen som veileder hos oss!
Kvalifikasjoner:
- Fullført utdannelse på minimum bachelorgradsnivå, helst innen helse- og sosialfag, pedagogikk, samfunnsfag eller juss. Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Meget god norsk muntlig og skriftlig formidlingsevne
- God struktur i arbeidet ditt og kunne jobbe selvstendig
- Stor arbeidskapasitet og evne til å prioritere i en hektisk hverdag
- Gode digitale ferdigheter og kunne beherske en arbeidshverdag på digitale plattformer
- Evne til å forstå andres perspektiv, og være trygg i møte med mennesker i sårbare situasjoner
Vitnemål fra fullført utdanning og attester må lastes opp sammen med søknaden din. All utenlandsk utdanning må være NOKUT-godkjent.
Personlige egenskaper:
For denne stillingen er disse personlige egenskapene spesielt viktige:
- Erfaring med å gi økonomisk råd og veiledning, samt saksbehandling etter Sosialtjenesteloven
- Evne til å motivere mennesker og møte de med respekt, samt kunne balansere mellom å se muligheter og sette grenser i utfordrende situasjoner.
- Du trives med saksbehandling, har et indre driv og en vilje til å stå på. Du må tåle høyt arbeidspress og det å følge opp tunge saker over lang tid.
- Omstillingsdyktig og trives med å bidra i endringsprosesser - både arbeidshverdagen og samfunnet endrer seg raskt.
- God til å samarbeide og motivere, og kunne skape og dele gode løsninger med kollegaer og samarbeidspartnere.
- Fleksibel lagspiller med godt humør.
- Du er en aktiv bidragsyter til arbeidsmiljøet og svært god på teamarbeid.
Personlige egenskaper vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Muligheten til å jobbe med et viktig samfunnsoppdrag.
- Spennende arbeidsoppgaver med mulighet for faglig og personlig utvikling.
- Dyktige medarbeidere og et godt arbeidsmiljø.
- En spennende arbeidsplass og en organisasjon i utvikling
- Fleksitid
- Kantine med godt utvalg og hyggelige priser
- Tilgang til treningsrom
- Gratis parkering
Stillingen lønnes etter avtale og erfaring.
Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
23.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6044997Se her for andre jobber fra Nittedal kommune