• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    29.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5072, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4619917
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 13.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Nattevakt i bofellesskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Bergenhus og Årstad er en bydelsomfattende enhet med 360 årsverk fordelt på 27 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem.

Åsen bofellesskap ble etablert i 2006. Vi holder til i fine omgivelser på Fantoft med nærhet til bybanen. Bofellesskapet yter heldøgns omsorgstjenester til 5 mennesker med utviklingshemming i en alder mellom 30- 35 år. Beboerne har ulike behov med tanke på bistand i daglige gjøremål og aktiviteter. Vår personalgruppe består av vernepleier, sykepleier, ergoterapeut, helsefagarbeider og assistenter. Vi verdsetter tverrfaglig tilnærming, har utfordrende/utviklende arbeidsoppgaver, og verner om vårt gode arbeidsmiljø!

 

Vi har nå ledig en nattevaktstilling på ca. 65%. Stillingen er ledig fra 01.07.2022. I tillegg til den faste stillingen har vi også behov for ansatte som ønsker å være tilkallingsvikar til natt. 

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre at brukerne får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer
  • Oppfølging av interne rutiner og prosedyrer i bofellesskapet
  • Medikamenthåndtering etter egen fullmakt og gjeldende retningslinjer
  • Elektronisk rapportering
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som helsefagarbeider/omsorgsarbeider/hjelpepleier. 
  • Høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
  • Personlig egnethet er en forutsetning
  • Gode samarbeidsevner og faglig engasjement
  • God kunnskap om gjeldende lovverk for vårt tjenesteområde
  • Evne til å foreta faglige vurderinger, gjennomføring av disse, og å utvise godt skjønn
  • Evne til selvstendig arbeid og å ta selvstendige avgjørelser.
  • Etterleve de verdier og holdninger som er nedfelt i kommunens arbeidsgiverpolitikk og etiske standard, samt handle i tråd med Bergen kommunes verdier: kompetent, åpen, pålitelig og samfunnsengasjert.
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk (tidligere Bergensteksten)
  • Ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne
     

Personlige egenskaper:

  • Åpen, lojal og pålitelig
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Løsningsorientert
  • Strukturert og tydelig
  • Bidra til et positivt arbeidsmiljø
  • Evne til etisk refleksjon
  • Liker utfordringer

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø!
  • Faglig og personlig utvikling
  • Faglig veiledning 
  • Lønn etter tariff
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    29.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5072, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4619917
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 13.05.2022