Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
29.05.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5072, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4619917Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 13.05.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Nattevakt i bofellesskap
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Botjenester Bergenhus og Årstad er en bydelsomfattende enhet med 360 årsverk fordelt på 27 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem.
Åsen bofellesskap ble etablert i 2006. Vi holder til i fine omgivelser på Fantoft med nærhet til bybanen. Bofellesskapet yter heldøgns omsorgstjenester til 5 mennesker med utviklingshemming i en alder mellom 30- 35 år. Beboerne har ulike behov med tanke på bistand i daglige gjøremål og aktiviteter. Vår personalgruppe består av vernepleier, sykepleier, ergoterapeut, helsefagarbeider og assistenter. Vi verdsetter tverrfaglig tilnærming, har utfordrende/utviklende arbeidsoppgaver, og verner om vårt gode arbeidsmiljø!
Vi har nå ledig en nattevaktstilling på ca. 65%. Stillingen er ledig fra 01.07.2022. I tillegg til den faste stillingen har vi også behov for ansatte som ønsker å være tilkallingsvikar til natt.
Arbeidsoppgaver:
- Sikre at brukerne får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer
- Oppfølging av interne rutiner og prosedyrer i bofellesskapet
- Medikamenthåndtering etter egen fullmakt og gjeldende retningslinjer
- Elektronisk rapportering
- Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som helsefagarbeider/omsorgsarbeider/hjelpepleier.
- Høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
- Personlig egnethet er en forutsetning
- Gode samarbeidsevner og faglig engasjement
- God kunnskap om gjeldende lovverk for vårt tjenesteområde
- Evne til å foreta faglige vurderinger, gjennomføring av disse, og å utvise godt skjønn
- Evne til selvstendig arbeid og å ta selvstendige avgjørelser.
- Etterleve de verdier og holdninger som er nedfelt i kommunens arbeidsgiverpolitikk og etiske standard, samt handle i tråd med Bergen kommunes verdier: kompetent, åpen, pålitelig og samfunnsengasjert.
- Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk (tidligere Bergensteksten)
- Ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne
Personlige egenskaper:
- Åpen, lojal og pålitelig
- Evne til å jobbe selvstendig
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Løsningsorientert
- Strukturert og tydelig
- Bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Evne til etisk refleksjon
- Liker utfordringer
Vi tilbyr:
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø!
- Faglig og personlig utvikling
- Faglig veiledning
- Lønn etter tariff
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
29.05.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5072, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4619917Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 13.05.2022