• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5057198
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Miljøarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du ute etter en spennende og givende jobb? Ønsker du å arbeide med barn og unge med funksjonsutfordringer?

Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune plassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til barn og unge med funksjonsutfordringer. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø, samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring. 

Vi ser etter deg som er faglig interessert, har et engasjement for mestring og som vil være med å spre arbeidsglede. 

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 6 avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser. Avdeling 1 gir tjenester til barn og unge under 18 år, herunder  helsetjenester og avlastning.

I Miljøarbeidertjenesten avd.1 har vi 2 ledige 75% faste stillinger som miljøarbeider fordelt i privat hjem og i institusjon. Stillingene er i turnus med dag/kveld og hver tredje helg.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert helsefagarbeider/hjelpepleier. Søkere med annen fagutdanning innen helse- sosial kan være aktuelle
  • Søkere som har erfaring med helsefaglige oppgaver hos barn foretrekkes
  • Bør ha erfaring fra målgruppa
  • Bør ha erfaring fra målrettet miljøarbeid
  • Bør ha erfaring med å arbeide i private hjem
  • Gode IKT- ferdigheter
  • Søker må ha god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Førerkort klasse B

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder. 

Personlige egenskaper:

  • Være faglig engasjert, være fleksibel, tilpasningsdyktig og kunne omstille deg i arbeidshverdagen
  • Kunne foreta faglige og etiske vurderinger
  • Kunne arbeide selvstendig og målrettet
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode kommunikasjonsevner og kunne skape gode relasjoner/trygghet 
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Kurs og kompetanseheving
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25. muligheter for faglig utvikling

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5057198
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023