• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.03.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0484, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3497789
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 08.03.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

MerLæring-lærer, 1.-4. trinn

Offentlige tjenester og forvaltning

 

Fernanda Nissen skole er en barneskole som åpnet høsten 2016, og som fremstår som svært velholdt. Skolen ligger i Sagene bydel i Nydalen, med kort avstand til kollektiv transport. Skolen har flotte, lyse og moderne undervisningsrom, med transparente løsninger og flotte spesialrom. I år er vi ca. 90 ansatte, og skolen har for første gang elever på alle de syv trinnene. Skolen er bygd for fire paralleller på hvert trinn, og inneværende skoleår har vi i ca. 450 elever.

Høsten 2021 øker vi med tre klasser, og vi trenger forsterkninger til de flotte elevene våre! Vi ønsker nye dyktige kollegaer til å bidra på veien videre mot å skape verdens beste skole sammen med oss. Vårt slagord Vi lærer sammen realiseres gjennom profesjonelle, engasjerte og dyktige ansatte og et godt psykososialt miljø. VI har troen på at alle elever har et stort læringspotensiale og jobber med læringsaktiv undervisning. Vi oppfordrer elevene til å prøve og feile, og heier på feil i læringsprosessen. 

På Fernanda Nissen skole får du engasjerte, utviklingsorienterte og kreative kollegaer som samarbeider om høy kvalitet i undervisningen gjennom en sterk delingskultur. Hos oss skal elevene oppleve en helhetlig og variert skolehverdag ved at vi deler inn fagene i fagområder og jobber temabasert. Det skal sikre at opplæringen oppleves som relevant og sammenhengende. Læringsøktene preges av elevaktive arbeidsformer. Nettbrett er et av flere læringsverktøy for elevene, og lærerne bruker det i planleggingsprosessen. Er dette noe du har kun litt erfaring med? Frykt ikke, vi tilbyr opplæring.

Vi har nå behov for erfarne, dyktige og engasjerte MerLæring-lærere, og som har god erfaring med begynneropplæring. Det er også en fordel om du har erfaring med elevgrupper med minoritetsspråklig bakgrunn.  Vi er opptatte av å møte elevene og deres utviklingsnivå gjennom lekbasert, utforskende og oppdagende læring.

En MerLæring-lærer skal være med å bidra til at skolen får en mer spesialisert kompetanse innen lese-, skrive- og regneutvikling. Du vil være knyttet til MerLæring-teamet, og jobbe særlig tett med to av trinnene, 1. og 2. eller 3. og 4. trinn. Du vil ha et særlig ansvar for kartlegging og faglig oppfølging av elever som trenger merlæring i norskspråklige ferdigheter, lesing og regning. Denne oppfølgingen handler også om å bidra til utvikling og støtte i fellesundervisningen. MerLæring skal i særlig grad bidra til at elevenes norskspråklige, lese- og regneferdigheter forbedres.

Vi trenger deg som kan og vil bidra på en skole i vekst, og som har lyst på et nytt miljø med nye elever og engasjerte kolleger og ledelse.

Vi trenger inntil fire faste MerLæring-lærere på 1.-4. trinn. Denne utlysningen er en del av en større utlysning på inntil totalt fire stillinger. I tilsettingsprosessen vil utlysningene bli behandlet som én.

Vi oppfordrer søkere til å legge ved vitnemål eller kode til vitnemålsportalen når du søker.

Søknadsfrist:
08.03.2021
Arbeidsgiver:
Oslo kommune
Sted:
Oslo
Stillingstittel:
MerLæring 1.-4. trinn
Stillinger:
4
Heltid / Deltid:
Heltid
Ansettelsesform:
Fast
Stillingsprosent:
100
Webcruiter-ID:
4349095948
Startdato:
01.08.2021
Sosial deling :
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.03.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0484, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3497789
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 08.03.2021