Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
07.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4256588Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 07.12.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Medarbeider med ansvar for opplæring og brukerstøtte innen dokumentforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Trives du med opplæring og brukerstøtte innen dokumentforvaltning?
Vil du bidra i digitaliseringsarbeidet som berører arkiv?
Vi søker aktiv og utadvendt medarbeider med dokumentasjonsfaglig bakgrunn og gode kommunikasjonsevner!
Avdeling for Dokumentasjon er en del av enheten IT-Tjenesteleveranser. Avdelingen har ansvaret for at Bærum kommunes ansatte og innbyggere har tilgang til relevant dokumentasjon som gjør dem i stand til å utføre sine arbeidsprosesser og få tilgang til relevante data på en enkel og sikker måte.
Vi søker en medarbeider som skal sørge for at ledere og saksbehandlere i Bærum kommune gis nødvendig opplæring i verktøy og rutiner som gir dem tilstrekkelig kompetanse til å utføre sine oppgaver i tråd med lovverk og bestemmelser.
Vi ser etter en medarbeider med bred dokumentasjonsfaglig bakgrunn, som vil være en viktig bidragsyter i digitaliseringsarbeidet som berører dokumentasjonsforvaltning.
Tiltredelse snarest mulig.
Arbeidsoppgaver:
- Gi relevant opplæring i system-støtte, dokumentfaglige spørsmål og lovverk i form av kurs, work-shops, møter o.l.
- Utarbeide og vedlikeholde e-læringer og annet kursmateriell
- Betjene brukerstøttetelefon og følge opp henvendelser
- Sikre korrekt og oppdatert postjournal
- Bidra til å optimalisere data- og dokumentflyt i arbeidsprosesser
- Delta i prosjekter for nye løsninger, spesielt rettet mot dokumentasjonsforvaltning
- Andre aktuelle oppgaver innen dokumentasjonsforvaltning
Kvalifikasjoner:
- Arkiv- og dokumentasjonsforvaltning på høyskole-/universitetsnivå
- God IT-kompetanse og forståelse
- God kjennskap til digitale verktøy generelt og dokumenthåndteringssystemer spesielt
- Gode kunnskaper om lovverk, bestemmelser og standarder innen fagområdet
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
- Det er ønskelig med erfaring i bruk av kommunens sak- og arkivsystem WebSak
- Relevant erfaring og praksis kan kompensere for formell utdanning
Personlige egenskaper:
- Aktiv, nysgjerrig og åpen for endring
- Utviklingsorientert og positiv til ny teknologi og arbeidsmetoder
- Strukturert og systematisk
- God til å jobbe både selvstendig og i team
- Gode samarbeidsevner
- Gode kommunikasjonsferdigheter
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Utfordrende oppgaver i en stor kommune som satser bredt på digitalisering
- Mulighet til å være en pådriver innen fagområdet dokumentasjonsforvaltning, spesielt mht. utvikling innen digitalisering og automatisering
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
07.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4256588Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 07.12.2021