• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    05.09.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4729520
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.08.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Medarbeider -  IT Brukerstøtte

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Brukerhenvendelser er en tverrfaglig enhet bestående av IT-brukerstøtte, Servicesenteret og Veiledningstorget. Sammen hjelper vi brukerne med det meste innen IT støtte og administrative tjenester. Vi er tilgjengelige gjennom flere forskjellige kanaler, og har en tydelig ambisjon om å bli best på service gjennom best mulig kvalitet på tjenestene og riktig serviceinnstilling. Som medarbeider i IT brukerstøtte bidrar du til at ansatte i Bærum kommune får god bistand og en positiv opplevelse ved første kontakt.

Bærum kommune har ca. 12 000 ansatte i tillegg til innleid arbeidskraft. IT Brukerstøtte er hele kommunens knutepunkt for IT-relaterte henvendelser. Som SPOC (Single Point of Contact) håndterte vi over 30 000  saker i 2021. 

Dersom du er en dyktig brukerstøttetekniker, er det deg vi søker til IT-Brukerstøtte. Du er god til å kommunisere på telefon, chat og e-post, og liker å yte god service til våre ansatte.

Vi har ledig en 100% fast stilling fra 01.10.2022.

Arbeidsoppgaver:

  • Dine oppgaver vil bestå av å bistå på vår brukerstøttetjeneste
  • Kundekontakt gjennom telefon, chat og e-post dersom dette er nødvendig for å løse saken
  • Oppgaven vil i tillegg bestå i å gi brukerstøtte på alle andre tjenester kommunen har innen IT
    • Generell brukerstøtte for kommunens ansatte
    • Bistå kolleger i kommunen med feilsøk
    • Kundebehandling på telefon og via sakshåndteringsverktøy
    • Gi brukerstøtte på enheter som PC, nettbrett, og mobil

Primære samarbeidsparter:

    • IT drift
    • IT Klienttjenester
    • Informasjonssikkerhet
    • IT utvikling

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen IKT og/eller tekniske fag er et krav
  • Erfaring innenfor IKT kan veie opp for manglende utdanning, gjerne fra offentlig sektor
  • God på kommunikasjon med alle kunnskapslag
  • Liker å løse problemer
  • God på kundeservice
  • Kommuniserer godt på norsk skriftlig og muntlig. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B1
  • God allmenn IT-kompetanse

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • er positiv, engasjert og trives med høyt tempo
  • har evnen til å lære nye ting
  • har dypere teknisk interesse for mobiltelefoner, nettbrett og datamaskiner
  • er strukturert
  • har gode analytiske egenskaper
  • er serviceinnstilt og selvgående
  • er lærevillig og tilpasningsdyktig
  • er brukerorientert
  • er proaktiv
  • har gode kommunikasjonsevner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Gode betingelser
  • Allsidig og spennende miljø
  • Gode muligheter for en god karriere
  • Arbeidstid: mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00
  • Nødvendig opplæring vil bli gitt
  • Tilgang til kurs etter behov
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    05.09.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4729520
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.08.2022